י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

התחזה לדרעי והפיל את הנגידה במתיחה • האזינו

החקיין והזמר אלעד כהן מרדיו 'קול חי' יחד עם השדר מנחם טוקר התקשר היום לנגידת בנק ישראל ותוך שהוא מתחזה לשר הפנים דרעי, קבל בפניה על העדר דמויות מזרחיות בשטרות הכסף החדשים • למרות שהשיחה לא שודרה בסוף, הגיעה השיחה המוקלטת לידי 'בחדרי' • ההקלטה - בפנים

התחזה לדרעי והפיל את הנגידה במתיחה • האזינו

 

בעוד בנק ישראל נערך להשקתם של שני שטרות הכסף החדשים, של 20 שקל ו-100 שקל, שיוכנסו למחזור עד סוף 2017, מנחם טוקר מגיש תוכנית בצהריים ברדיו 'קול חי' התקשר היום (ה) יחד עם הזמר והחקיין אלעד כהן לנגידת בנק ישראל קרנית פלוג, ותוך שכהן מתחזה לשר אריה דרעי הוא קבל בפני הנגידה על העובדה שבשטרות הכסף החדשים לא מופיעה אף דמות מזרחית.

הנגידה, שמצידה הייתה בטוחה שאכן היא משוחחת עם שר הפנים. התייחסה לבן שיחה בכבוד והשיבה לכל השאלות. לאחר השיחה נאמר לנגידה כי היא נפלה קרבן למתיחה. ובדוברות בנק ישראל ביקשו שהשיחה לא תשודר ברדיו.

למרות שהשיחה לא שודרה ברדיו, היא דלפה והגיעה לידי 'בחדרי חרדים'.



אלעד כהן שהציג עצמו כשר דרעי התלונן בפני הנגידה פלוג על העדר דמויות מזרחיות בשטרות החדשים.

‏הנגידה פלוג השיבה: "בחנתי את בקשתך לפני שנתיים להנפקת שטר חדש של 500 ש"ח עם דמות מזרחית, והגעתי למסקנה שאין לקבלה".

אלעד כהן שביצע את החיקוי אומר בשיחה עם ב'חדרי חרדים': "חשבתי שהמתיחה תתפוצץ מיד בתחילתה כפי שקורה בדרך כלל במתיחות. מסתבר שהחיקוי היה טוב מדי והוא שרד עד סופו. הוחלט לבסוף שלא לשדר את הקטע המדובר מטעמי עריכה".

בצלאל קאהן מנהל התוכניות והחדשות ברדיו אמר ל'בחדרי', כי "לבקשת דובר בנק ישראל - המתיחה לא שודרה ברדיו". העיתונאי יהודה שלזינגר דיווח: "קב"ט בנק ישראל שוחח עם קב"ט המשרד של דרעי. מקורבים: "הנגידה לא צחקה".

אריה דרעי שטרות חדשים קרנית פלוג אלעד כהן מנחם טוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד