י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך נראים השיפוצים בבית מרן: "תקופה חדשה בה יהיה זקוק לסיוע רפואי צמוד"

בלעדי: איציק מן כתב 'בחדרי חרדים' מתעד את השיפוצים סביב השעון, בבית הגראי"ל שטיינמן, לקראת שחרורו הצפוי מבית החולים • הפועלים הערבים מבינים את משמעות המקום: "אנו מתרגשים לשפץ את ביתו של הרבי הגדול של החרדים"

כך נראים השיפוצים בבית מרן: "תקופה חדשה בה יהיה זקוק לסיוע רפואי צמוד"

 

לאחר שיפור ניכר במצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן, המאושפז עדיין במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק, נערכים שיפוצים נרחבים בבית ברחוב חזון איש 5, וכפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ההערכות בקרב הצוות הרפואי, בהתאם לשיפור במצבו כי הרב ישוחרר כבר בשבוע הבא.

בתיעוד המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', נראים השיפוצים הנרחבים. אלה כוללים הפרדה בין חלקי הבית, כדי לחצוץ בין המבקרים הרבים הפוקדים את הבית, אלו שמגיעים להתפלל במניינים הקבועים או כאלה שמגיעים לקבלת ברכה או התייעצות - לבין מגוריו הפרטיים של ראש הישיבה.



באמצע המסדרון נבנה קיר שיפריד בין אלו הבאים לתפילות לבין חדרו של ראש הישיבה ולראשונה ייבנה חדר נוחיות נוסף בבית. זאת, לאחר עשרות שנים בהם המבקרים, בני הבית וראש הישיבה עצמו השתמשו באותו חדר.

עד לתחילת השבוע הבא אמור להסתיים השיפוץ, כולל בדיקת תפעול הציוד הרפואי בחשמל בשבת על ידי גנרטור, כשאח רפואי צפוי לשהות בבית לאורך שעות היום. לדברי בני הבית: "זה עידן חדש בו יהיה מרן הרב שטיינמן זקוק לסיוע רפואי צמוד".

השיפוצים בבית נערכים סביב השעון כדי להספיק לסיים את העבודה, הפועלים במקום כך נראה יודעים למי שהם משפצים את הבית והם מבינים את משמעות המקום. "מתרגשים לשפץ את ביתו של הרבי הגדול של החרדים", הם אומרים.

הציבור נקרא להמשיך בתפילה ובתחנונים ‏לרפואת רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא בתוך שאר חולי עמו ישראל.

 

צילומים: איציק מן
































הרב שטיינמן חזון איש 5 שיפוצים תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד