י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב קרמר תחת מתקפה: תיעוד נוסף נחשף

אחרי שאתמול נחשף תיעוד הווידאו בו הוא מותקף חזיתית כשהוא צועד ברחוב - מתברר כי מסכת ההתנכלות נרחבת. וידאו נוסף ממצלמת אבטחה תיעד שלושה מנכלים למזגן בביתו בבריונות

הרב קרמר תחת מתקפה: תיעוד נוסף נחשף
הרב משה קרמר

לאחר שנחשף אתמול (חמישי) תיעוד תקיפה פיזית של הרב קרמר, נחשף היום תיעוד נוסף מתקיפה נוספת. הפעם לא פיזית ממש. מצלמת אבטחה תיעדה מקרה שאירע גם הוא בשבת - שלושה צעירים עטופים בטליתות מתנכלים למזגן בביתו של הרב.

בוידאו שלפניכם, ניתן לראות שלושה צעירים מאורגנים וערוכים להתנכל לרב קרמר שחתם בכרוז נגד הרב ברלנד. הם מגיעים אל ביתו בשכונת 'בית ישראל', מודעים כפי הנראה למצלמות האבטחה במקום, ולשם כך הם מסתירים פניהם היטב כשהם עטופים בטליתות.
מזיקים למזגן. צילום: מצלמת אבטחה

הם מגיעים לביתו של הרב בצהרי שבת לפני שלושה שבועות, מוודאים שאין איש מסביב וגורמים נזק למעבה המזגן המוצב מחוץ לחלון הבית של הגאון רבי משה קרמר ממנהיגי חסידות ברסלב.

השלושה, ניסו לפרק את המזגן ממקומו אך גם לאחר נסיונות חוזרים ונשנים הם הצליחו לעקור את המזגן רק חלקית. במהלך הנסיונות, פניו של אחד מהם נחשפות חלקית. אך למרות זאת עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.

במשטרה מודעים לכך שהניסיונות הללו הן להלך אימים על מי שפועל, או מגבה קמפיין נגד הרב ברלנד - ולכן מתייחסים לעניין בחומרה. מעצר התוקף שבעט בשטריימל, הסתיים אתמול.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ב'שובו בנים' מתנערים מהמעשים הללו וטוענים כי אין להם קשר לעניין. השטריימל אגב, הוחזר לרב קרמר וכך גם המזגן - תוקן.
תקיפת הרב קרמר שטריימל מזגן הרב אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד