כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מרגש: באוריול שברוסיה הוכנס ספר תורה חדש • גלריה

מעמד הכנסת ספר תורה מרגש נערך בעיר אוריול שברוסיה, בראשות רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר • תחת ניצוחו של רב העיר ושליח חב"ד הרב אלכסנדר גרישין, ובהשתתפות ראש ממשלת אוריול • גלריה

מרגש: באוריול שברוסיה הוכנס ספר תורה חדש • גלריה

מעמד הכנסת ספר תורה מרגש נערך בעיר אוריול שברוסיה, בראשות רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר. תחת ניצוחו של רב העיר ושליח חב"ד הרב אלכסנדר גרישין.

באירוע השתתפו רבים מיהודי העיר, המחדשת את נעוריה היהודיים מאז בואו של הרב גרישין למקום לפני מספר שנים. מאז בואו פועל הרב גרישין במסירות יחד עם בני משפחתו, להחדרת היהדות בקרב אלפי יהודי המקום והמחוז.

עם הגיעו של הרב הראשי לעיר, מדרכו הארוכה שעשה ממוסקבה, זומן לפגישה בלשכתו של מושל מחוז אוריול, אשר סקר בפני הרב לאזאר את התפתחות העיר ואת עזרת הממשל לקהילה היהודית.

הרב לאזאר הודה למושל בשם העם היהודי על מאמציו, וברכו בהצלחה רבה בהנהגת המחוז למען כל תושבי האזור. המושל הנרגש סיכם את הביקור בהודעה חגיגית בה בישר על הקצאת שטח רב-ממדים במיקום מרכזי בעיר, במטרה להקים עליו מרכז יהודי ובית כנסת חדש.

לאחר מעמד הכנסת ספר התורה, בו נטלו חלק רבנים המכהנים בערי המחוז, לצד סגן המושל וראש ממשלת אוריול, יצא הגר"ב לאזאר והרב גרישין לסיור במוסדות החינוך בעיר, ולביקור במגרש החדש אשר הוקצה בידי המושל למען המרכז היהודי.























































אוריול רוסיה הרב לאזאר ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד