י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חזן מפתיע: "האדיאולוגיה של נתניהו שמאלנית"

לראשונה, חבר כנסת מכהן מהליכוד מצהיר מול המצלמות שראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל את ישראל באידיאולוגיה שמאלנית

חזן מפתיע: "האדיאולוגיה של נתניהו שמאלנית"
יונתן זינדל, פלאש 90

לראשונה, חבר כנסת מכהן מהליכוד מצהיר מול המצלמות שראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל את ישראל באידיאולוגיה שמאלנית.

ח"כ אורן חזן הפתיע היום ואמר כי "הממשלה הנוכחית היא לא ממשלה ימנית, ממשלה שמפנה התיישבות יהודית – היא לא ממשלה ימנית, אלא אם כן הגבולות היטשטשו וההגדרות שונו, והימין זה לא הימין שאני הכרתי".

לדברי חזן: "ראש הממשלה נתניהו מדבר מזה כמה שנים על חזון שתי מדינות לשני עמים, זה חזרה לגבולות 67 למי שלא מבין, גם ליברמן מדבר על חזרה לגבולות 67, זו אידאולוגיה ששייכת לשמאל, זו לא אידאולוגיה שלנו, זו אידאולוגיה שבדיוק לפני 50 שנה שחררה את יהודה ושומרון ואת ירושלים, זה לא אנחנו", הוסיף במפתיע.

על בג"צ אמר ח"כ חזן: "אין לי בעיה עם בג"צ, נראה לי שאני החבר כנסת היחיד מהימין שמגן על בג"צ, בג"צ מחליט ברגע שהמנהיגות לא מקבלת החלטות, לו הממשלה הייתה מחליטה לבטל את צווי ההריסה או לספח את עמונה – לא היה בג"ץ".

חזן תקף בחריפות את יו"ר הבית היהודי שר החינוך ח"כ נפתלי בנט ואמר: "אמרתי ביום הפינוי לח"כ בצלאל סמוטריץ, זה הזמן של נפתלי בנט להניח את המפתחות וללכת הביתה. זה הזמן שלו להגיד – אני טעיתי, כשלתי שהולכתי אנשים שולל, הוא לא יכול להסתכל בעיניים של האזרחים ששלחו אותך לכנסת, לשקר להם ביודעין ולומר להם – אתם לא תפונו מבתיכם".

על האופציה שבנט יהיה בעתיד ראש ממשלה ישראל, אמר חזן: "אוי לנו ואבוי לנו אם נפתלי בנט יהיה ראש הממשלה, כי אדם שמוליך שולל ציבור פעם אחת, יוליך שולל ציבור לאורח זמן".
אורן חזן שמאל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד