כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

צפו: הבעקיטשעס הגיעו לאופנה הבינלאומית

האופנה הבינלאומית שואבת מוטיבים יהודיים מסורתיים ולאחרונה גם חסידיים. מעצב העל ראף סיימונס - מעצב בינלאומי נחשב - הציג בשבוע שעבר קולקצית חליפות מפתיעה שהפכה ל"דיבור החם" בקרב העוסקים בתחום

אילוסטרציה.
אילוסטרציה.

 

האופנה הבינלאומית שואבת מוטיבים יהודיים מסורתיים ולאחרונה גם חסידיים. מעצב העל ראף סיימונס - מעצב בינלאומי נחשב - הציג בשבוע שעבר קולקצית חליפות מפתיעה שהפכה ל"דיבור החם" בקרב העוסקים בתחום.

מהבעקיטשעס הפרחוניים, הוא לקח את השראת ה'גארטל' - חגורת המותניים הקבועה, ובחלק מהדוגמאות, שילב את הרעיון הזה עם הבקיטשע החלק.

טוב, אל תצפו לעיצוב מדויק וזהה לגמרי. בתמונות שהגיעו לידי "בחדרי חרדים" נראה שסימונס משלב גם צבעי אדום בבעקיטשעס אבל ההשראה ברורה. האורך זהה, מעט מתחת לברך, הכפתורים גם, ובעיקר הבד - המבריק מאוד - זהה ממש למקורי. הקו החדש הזה בא בהתאמה לאופנת החורף הנוכחית בעולם: קטיפה.

הקולקציה החדשה של המעצב ממנהטן עוצבה יחד עם המעצב של חברת 'קלווין קליין' והגיעה מפריס לניו יורק.

תצוגת האופנה של המעצב סימונס היא מהנחשבות בעולם האופנה. החליפות הייחודיות גררו תגובות רבות בעולם המעצבים. כמה מן המעצבים הגדולים בעולם די הופתעו מהעיצוב, ואמרו שזהו "עיצוב לא שגרתי". מעצב העל ניל פטריק האריס אמר: "אני לא חושב שמישהו באמת ילבש את זה, אבל מאד מענין לראות ליין חדש של עיצוב שלא הורגלנו אליו".

מעצבים אחרים התייחסו לעובדה שסימונס לא מגיע מעולם האופנה, אלא מעולם האדריכלות והאומנות: "זוהי קולקציה שהיא יותר אמנות מאשר עיצוב קלאסי של בגדים" אמר.

ראף סיימונס שימש כמעצב הבית של האופנה הבינלאומית 'דיור'. כשעזב את עבודתו זו הדבר הפך לכותרת בכל עולם האופנה. לאחרונה החל לעבוד עם מותג האופנה קלווין קליין.

 











בקיטשע קפטן ראף סיימונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד