י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אקספרס-מהדרין • חווית קניה מהספה בסלון

לשנות את כל הרגלי הצריכה שלך, בעזרת הטכנולוגיה - ובצורה הכי נכונה שאפשר. הכירו את אקספרס מהדרין

צילום: פלאש, נתי שוחט
צילום: פלאש, נתי שוחט



שלושים וחמש דקות אחרי חצות. הבית מאורגן בדיוק כמו שאני אוהבת, הילדים ישנים מזמן. גם ארוחת ערב זוגית הצליחה להיכנס אל תוך הלו"ז המטורף של שנינו. סיפוק, אין מה לומר. התחלתי לחשב את מסלולי לכיוון חדר השינה כשפתאום זה הכה בי: ידעתי ששכחתי משהו. עוד פעם רשימת הקניות.

כזאת אני, טיפוס של הרגע האחרון. עד שאני לא חייבת לצאת לערוך קניה בסופר, או במכולת השכונתית, אני פשוט לא יוצאת. לא כי אני עצלנית – פשוט לא מגיעה לזה במהלך הימים העמוסים שלי.

התיישבתי רגע ליד שולחן הכתיבה הקטן שלי והתחלתי לכתוב את הרשימה, מנסה להיזכר באימה, מתי אספיק מחר גם את המטלה הזו. בראש התחילו להדהד בי "האשמות" ששמעתי לא מעט מחברות: "את? בדיוק את עדיין עושה קניות פיזית במכולת? למה יש לך אינטרנט"?
"למה אנשים בישראל עדיין מבזבזים זמן על לצאת לקניות? אצלנו הכל מגיע הביתה", כך גיסתי האירופאית.

תרבות הקניות ברשת הפכה מזמן למשהו שגם הישראלים קלטו ואהבו. יעידו מרכזי הדואר שקרסו בעקבות כמויות החבילות הבלתי נגמרות. חברות סיניות כבר יודעות לדעתי כמעט כל כתובת בישראל. מה אנשים לא קונים שם? בגדים, כלי כתיבה, נעליים, אקססוריז, ריהוט, הכל. ודווקא כשמדובר בקניות לבית, לא שמים לב שהזהב נמצא מתחת לתנור?

אז בהחלטה של רגע ניסיתי.

כמה דקות בגוגל והגעתי לאקספרס מהדרין. בכל זאת, לאישה חרדית שמחפשת על כל מוצר הכשר – ביקשתי מקום שיאפשר לי חווית קניה. אם אצטרך לבזבז את הזמן על חיפוש מוצרים כשרים, מה הועילו חכמים בתקנתם?



התיישבנו לנו באופן זוגי על הספה, הרשימה שערכתי רק לפני דקה, בידי, ופתחנו את אקספרס מהדרין. אתר צבעוני, יפה ומסודר התגלה לנגד עיננו. בדף הבית מוצרי היום, מלווים בתמונה, שם המוצר ומחירו. למעלה קיבלנו את כל הקטגוריות של המוצרים, כולל קטגוריה מיוחדת רק למבצעים שווים שתמיד יש באתר הקניות – מלבד המחירים הטובים של המוצרים. בצד שמאל מצאנו סל קניה, וכל מה שהיה עלינו לעשות, הוא לסמן את המוצרים שהיו ברשימה. עברנו לנו ממדף למדף, זאת אומרת, מלשונית ללשונית, הסתכלנו על המוצרים השונים, על המותגים השונים, על המבצעים כמובן... השווינו מחירים, והוספנו לסל.

מעולם לא הסתובבתי בין מדפי סופר בכזו מהירות, מעולם לא סיימתי קניה שבועית ברבע שעה... כולל לחכות בתור כמובן. תחשבו על זה: אתם יושבים על הספה בבית, בחוץ קור מקפיא, בתוך הבית תנור חימום דולק. המחשב הנייד לידכם, ויש גם אפליקציה, כך שאפשר מכל מקום, אפילו אם נזכרתם ואתם כבר במיטה, גם משם אפשר לערוך את הקניה!

לא מסתכלים באימה על העגלות של האנשים שלפניכם בתור, לא מחפשים היכן הכי קצר, איפה הקופאית הכי מהירה, לא צריך להוציא, לארוז, לסחוב לרכב, להעלות הביתה – אפילו לא לשלם 10 אגורות לשקית... החשבון נעשה באופן אוטומטי, אתם רואים באיזה סכום אוחזים, הכל בקלות ובמהירות, והכי מצחיק, שחצי שעה קודם כמעט הלכתי לישון בדאגה ובלחץ על הקניה של מחר, ועכשיו, אני פשוט אחרי – יש יותר מדהים?

"כמה זמן לא ערכנו קניות יחד", צחקתי כשאיחלתי לו לילה טוב. "זו הייתה חוויה נחמדה, בנוסף לחיסכון".

למחרת הגיעה הקניה – ארוזה מוקפדת בתוך קרטונים. נותר לי בסך הכל להכניס כל מוצר למקום. אפילו הקבלה מגיעה על דף מודפס עם כל ההזמנה שהזמנת בצורה כל כך ברורה, ואפשר לעבור על המוצרים לוודא שהכל תקין. "פתאום הבית שלי מלא, ואפילו לא הייתי בקניות", חייכתי לעצמי. "והזמן שנחסך לי? רווח מושלם – אני מתכוונת להקדיש אותו לעוד שעה עם הילדים", הבטחתי לעצמי והרגשתי כל כך טוב עם עצמי.

הטכנולוגיה נתנה לנו כל כך הרבה אפשרויות – צריכים פשוט לדעת להשתמש בה לטובתנו והיכן שמותר ואפשר.

באתר של אקספרס מהדרין יש אפשרות לזכור את הקניה שביצעתם, כך שבפעם הבאה תוכלו להוסיף או להוריד מתוך הקניה בהתאם לצורך הנוכחי, וכמובן להוסיף מוצרים חדשים. כמובן שיש אפשרויות בחירה שונות: לדוגמה, הזמנתם מוצר של חברה מסוימת ואין אותו בחנות, תעלה לכם שאלה: האם להחליף לחברה אחרת? האם להתקשר אליכם? וכו'. כאילו מישהו נמצא בצד השני של המסך ומתכתב איתכם. חשוב להדגיש שגם אם נזכרתי אחרי ביצוע ההזמנה, במוצרים נוספים לקניה, אתם יכולים פשוט לעדכן את הקניה. אנחנו כלקוחות, מתעדכנים און ליין על שלבי ביצוע ההזמנה שלנו והאם היא כבר יצאה לדרך.

הכל נוח, הכל ברור, הכל מזמין – חווית קניה כזו לא היתה לי קודם. קלה, מהירה, וכמובן, באווירה הביתית המוכרת לי.

להזמנות ופרטים נוספים>>
אקספרס מהדרין קניות ברשת מהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד