י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מה הגבות שלך אומרות עלייך?

: כמעט כל אישה תיקח איתה לאי בודד ערכת איפור, עם אייליינר, שפתון או מסקרה - אבל מה שווים כל אלה אם אין מי שיטפל לה בגבות?

מכון היופי של ריקי נאוארו. עיצוב: לימור שטרית
מכון היופי של ריקי נאוארו. עיצוב: לימור שטרית

גבה היא המסגרת של הפנים. היא חשובה כמעט כמו השיניים. בעזרת הגבות ניתן להעביר מסרים שונים של כעס, פליאה, עצב וקשת שלמה של רגשות. לכן גבה חייבת להיות מאוזנת ולתת לפנים מסגרת נכונה. בדיוק כמו השיער והשפתיים. למעשה, היא אחד מכרטיסי הביקור של הפנים.
עיצוב גבות מוצלח נשען על תיאום ציפיות עם הלקוחה. חשוב להבין אם היא רוצה מראה עשוי או טבעי. הכי נכון , כמובן, זה מראה טבעי, כי סידור דק משעבד את הלקוחה לטיפולים תכופים, הגבה תתלכלך ויצמחו שיערות מסביב.

כדי לקבל מושג על חשיבות עיצוב הגבות הגענו למכון היופי של ריקי נאוארו, בשכונת נחלת יצחק שבתל-אביב. המכון נפתח לפני כשנה כהמשך למכון אחר שפעל כחמש שנים. ריקי, מיומנת ובטוחה בעצמה - עם נסיון של 16 שנה בתחום, עוד כשהיתה בת 17 - מספרת לנו על החוויה האישית שלה, שהביאה אותה לפתוח את המקום: "הייתי ילדה שעירה, שסבלה משיער סביב הגבות ועיצוב רע. איש לא הצליח לעזור לי. המראה השחום שלי ושיעור היתר היוו בעיה אישית גדולה. מצאתי דרכים לסייע לעצמי ושכללתי בעצמי את השיטה. יש כאן עשרות לקוחות ביום, שמקבלות טיפול קבוע. כל לקוחה מגיעה בין פעם לפעמיים בחודש".




מה בעצם את עושה? כלומר, איזה סוגי טיפולים את מציעה? מה כל כך תובעני בעיצוב גבות שמחזיר לכאן את הלקוחות?

"יש שיטות למילוי גבה ולשיקום גבה בטכניקות מאוד מתקדמות. יש למשל, טכניקה חדשה, שיטה למילוי הגבות בצורה טבעית. אני מציירת בציור אמנותי כל שערה בנפרד וגורמת לגבה להיראות מלאה וטבעית מאה אחוז. חייבים לעבוד עם הקווים הטבעיים של הגבה ולא לצאת הרבה מעבר. כשיוצאים מעבר, זה לעיתים עשוי להיראות טוב בתחילה - אך מאוחר יותר זה דוהה. הפיגמנט נשאר על העור וזה לא נראה טוב. יהיה קשה יותר לתקן. מגיעות אליי עשרות נשים עם תקלות כאלה".

מדרך הטבע, עם הזמן המכון התפתח והוא נותן מענה כולל ומגוון שירותים, בהם: ג'ל לציפורניים, טיפולי פנים, פדיקור, מניקור, שתי מסיכות פנים בטיפול משולב עם ציפרניים, טיפולי שעווה שונים, אפילציה במחט חשמלית, מקלחון שיזוף, הרמת ריסים ואיפור מקצועי.


עיצוב: לימור שטרית

מה מייחד את המכון שלך?
"מדובר בטיפולים אישיים, בשירות שנוגע לתחושת ותפיסת היופי האינדיבידואלי של כל לקוחה. לכן, המכון אינו מסחרי ואנחנו מקפידים שהתחושה הזו תישמר. המטפלות קבועות ובדרך כלל ישרתו את אותן לקוחות. היחסים כאן משפחתיים והמקום אינטימי במסגרת של מכון בוטיק. אני מקפידה שלקוחה לא תחוש צפיפות ולא תמהר. המחירים סבירים לחלוטין. כך לקוחה מגיעה למקום שהיא חשה בו בנוח, בבית, המטפלת מכירה אותה ואת ההעדפות שלה, אין שעון עם "סטופר" שיגרום לה לחוש לחוצה מבחינת הזמן. כאשר מדובר בדבר כל כך אישי כמו ההעדפות האישיות הנוגעות למראה שלנו - אלו הערכים המוספים שהלקוחות מחפשות".

054-7044353
קוסמטיקה ציפרניים גבות מכון יופי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד