י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איך להגדיל את מספר הגולשים באתר מבלי להשקיע שקל

עוד מיזם טכנולוגי גאוני של חברת "אדנימיישן" מבטיח לא רק להגדיל את תנועת הגולשים לאתרי התוכן הגדולים, אלא גם לייצר סיכוי לרווח כספי כתוצאה מהזרמת טראפיק איכותי לאתר ולמה זה גאוני? כי השירות הזה חינמי

מאור דוידוביץ' ותומר טרבס
מאור דוידוביץ' ותומר טרבס

השיטה הטובה ביותר לנבא הצלחה, היא לבדוק אם הפטנט, הסטארט-אפ או השיטה שהומצאו נותנים מענה לצורך שקיים בשוק. אינדיקציה נוספת היא האם מדובר במהלך שהוא WIN-WIN לכל הצדדים. החותמת השלישית היא עלות השימוש – אם השירות הוא חינמי יש לנו בינגו.

הפיתוח החדש של חברת אדנימיישן
("ADNIMATION"), עונה על כל שלושת הקריטריונים הללו ולכן לא קשה לנחש שמדובר בהצלחה עוד לפני השקת השירות פורץ הדרך הזה בישראל. על אחת כמה וכמה כאשר הוא מגיע ארצה לאחר שיעילותו והצלחתו כבר באו לידי ביטוי בעבודה עם אתרי תוכן מובילים בארצות-הברית, והוא עושה עלייה לאחר שכבר עבר טבילת אש מוצלחת בשווקים הגדולים בעולם, בעיקר ארצות הברית ואירופה.

הפיתוח החדש של שני הישראלים – תומר טרבס ומאור דוידוביץ', הבעלים, המנכ"לים והיזמים של אדנימיישן – נשמע כמו החלום הרטוב של אתרי התוכן הגדולים ביותר: 1. נסיקה משמעותית בכמות הגולשים לאתר, 2. עלייה בשטחי הפרסום, ו-3. הרווח הכספי שבאופן טבעי מתלווה לשני אלה. אם בנוסף לכך ההצטרפות לשירות הזה היא חינמית – אמיתי, אין כאן שום קאץ', ומיד יבוא ההסבר – מדובר לא רק בהצלחה מסחררת, אלא באחד הפיתוחים הטכנולוגיים החשובים של 2017, וזה בעולם שמדי בוקר מתעורר לאפליקציות חדשות, תוכנות חכמות ושאר המצאות.

הגאונות, במקרה זה, היא בפשטות. "מדובר בפיתוח שיגדיל בצורה משמעותית את כמות הגולשים לאתרי התוכן הגדולים", מסבירים השניים, "אחד האתגרים שעומד כעת בפני הבעלים של האתרים היא איך למשוך לאתר יותר גולשים, ובעזרת נתוני הגלישה הללו למקסם את ההכנסות של האתר מפרסומות. בימי העיתונות הכתובה הדיל היה שהקורא משלם תמורת רכישת העיתון וקריאת תוכנו. היום האתרים כבר לא יודעים איך לפתות את הגולשים להיכנס אליהם. הם עושים זאת באמצעות תכנים אטרקטיביים, שעולים להם כסף רב והם מפרסמים את עצמם ברשת באמצעות תוכנות יקרות לקידום אתרים. הבעיה היא שבשני ענקי הפרסום והתוכן - פייסבוק וגוגל – כבר לא קל לפרסם ולהגיע לקהל היעד. אנשים שפתחו עמודים עסקיים בפייסבוק כבר יודעים שאחוז קטן מאוד מהגולשים שלהם נחשפים לפרסומים ועל מנת להגיע ליותר אנשים צריך לשלם. גם לגוגל צריך לשלם כדי להגיע למה שנחשב פעם פסגת ההצלחה – עשרת התוצאות הראשונות בחיפוש. אלא שהיום התוצאות הראשונות הן בעיקר מודעות, סרטונים ותמונות. התוכן נקבר. ועדיין יש לשלם הון עתק כדי להתמיד ולהישאר גבוה בתוצאות החיפוש, למעשה כמעט ללא הצדקה ותמורה. אף אחד לא רוצה את ההוצאה הכלכלית הזו".

ואיך אתם מצליחים לשבור את מעגל הקסמים הזה?
"אנחנו מציעים לאתרים הללו את הדיל הבא – אנחנו נקנה על חשבוננו שטחי פרסום בגוגל בפייסבוק ובחברות נוספות בעלי טראפיק איכותי, נפרסם שם את התכנים האטרקטיביים ביותר של האתר שאיתו אנחנו עובדים וכך נמשוך את הגולשים הפוטנציאליים לאתר. כשהם יגיעו לאתר יחכו להם שם – בנוסף לתכנים – גם פרסומים שונים שאנחנו נביא ממפרסמים, תמורת תשלום, כמקובל באתרים. המפרסמים ישמחו להיות שם כי האתר יוכיח שהטראפיק אליו מצדיק זאת. יותר מזה – אם ההכנסה מהפרסומים תעבור רף מסויים, כלומר תכסה את ההשקעה שלנו ותסדר לנו את שורת הרווח, גם הבעלים של האתר יקבלו חלק מהכנסות הפרסום. וזאת מבלי שהם השקיעו שקל אחד. דיל מצויין לכולם".

זה נשמע כמעט לא אמיתי מבחינת בעלי האתרים. לקבל את כל זה מבלי לשלם? ישראלים ישר ישאלו איפה הקאץ'
"ברגע שמבינים איך השיטה עובדת מבינים שאין כאן שום קאץ'. מכיוון שהתוכנה שלנו כבר הוכיחה את עצמה בארצות הברית, באתרים גדולים בהרבה מאלה שבישראל, אנחנו מדברים כאן על הצלחה מוכחת. יש לנו היכרות עמוקה עם האלגוריתמים של פייסבוק וגוגל, אנחנו מכירים את מנועי החיפוש ויודעים לתמרן דרכם. מבחינתנו, ההשקעה שאנחנו מוציאים בקניית שטחי הפרסום בפייסבוק ובגוגל, היא לא סיכון, היא השקעה שמניבה רווחים. אין לנו ספק באשר לתוצאה: כמות הגולשים לאתרים שאנחנו עובדים איתם עולה בצורה משמעותית. זה אומר שתהיה הכנסה מפרסום ומכאן הרווח שלנו. ברור שגם האתר מרוויח מזה – פעמיים: בפעם הראשונה בכמות הגולשים שגדלה, ובפעם השניה כאשר יש לו סיכוי להשתתף גם ברווחים שלנו, וזאת מבלי שהשקיע כסף".

אם זה ככה אתרי התוכן יעמדו אצלכם בתור כדי להצטרף
"זה ברור שכולם ירצו להצטרף. מי יסרב להצעה שכזו? אלא שאנחנו עובדים רק עם אתרי תוכן גדולים באמת. כדי שהשיטה תצליח אנחנו צריכים תכנים אטרקטיביים ואתר גדול. באתרים קטנים השיטה הזו הופכת ליקרה הרבה יותר וגם פחות משתלמת. אתרים גדולים יכולים בעזרתנו לגדול הרבה יותר מבלי להשקיע".

תוכלו לספר על השיטה ואיך היא עובדת?
"מדובר בשילוב של טכנולוגיה שלנו עם יכולת ניתוח ברמה גבוהה של פיסות מידע שנמצאות ברשת. כך אנחנו מוצאים גם את התוכן האטרקטיבי ביותר, גם את קהל היעד המפולח שאליו אנחנו מפנים את התוכן וגם את היכולת לקנות בזול שטחי פרסום. מול כל אלה אנחנו מפעילים את שיטת המוניטיזציה שלנו – היכולת לנהל את ההוצאות, ההכנסות והרווחים במסגרת הנתונים שקיבלנו – וכך אנחנו מגיעים לשורת הרווח, שכולם יהנו ממנה – האתרים ירוויחו עוד גולשים שיסמנו לייק לעמוד, העמודים יהפכו ליוקרתיים ומבוקשים יותר, מפרסמים יבקשו להיות שם והסיכוי לרווח של כולם רק יגדל. אין פה אפילו הימור".

ובכן, הטכנולוגיה של טרבס ודווידוביץ' כבר כאן לשירות הישראלים. אחרי שהוכיחו את עצמם עם סטארטאפ שהצליח להכפיל את הכנסות האתרים מפרסום, ואחרי שפרסמו את השיטה החדשה שלהם "איך אפשר להרים סטארט-אפ בלי משקיע", השניים מפציצים עם הגדלת התנועה לאתרים הגדולים, מבלי להשקיע שקל. ככה אנחנו אוהבים את הראש היהודי, שלא מפסיק להמציא לנו פטנטים.
שיווק פרסום להגדיל לקוחות פרסום בפייסבוק אדנימיישן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד