י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

12 שרי תיירות יתארחו בכנס תיירות בגני התערוכה - בהם גם השר הטורקי

בכנס ישיק משרד התיירות אפליקציה חדשה ויציג את המערך השיווקי של ישראל תחת מיתוג חדש

קפסולת הזכוכית של רויאל קריביאן
קפסולת הזכוכית של רויאל קריביאן



עשרה שרי תיירות, בהם שר התיירות הטורקי נאבי אבקי שמגיע בראשונה מזה שנים לישראל, יתארחו השבוע ביריד התיירות השנתי International Mediterranean Tourism Market שיתקיים ב-7-8 לפברואר בגני התערוכה בת"א. השר הטורקי צפוי להיפגש עם שר התיירות יריב לוין, לאחר מספר שנים בהן לא שלחה טורקיה נציגות ליריד. מלבדו יתארחו גם שרי התיירות של הפיליפינים, יוון, איטליה, אוקראינה, קניה, מדגסקר, פנמה, רומניה, טנזניה, איי סיישל וליטא.

בכנס צפויים להשתתף גם נציגי חברות מסחריות לתיירות; חברות נסיעות, תעופה, קרוזים, מארגני טיולים ועוד – שיציגו את היעדים האטרקטיביים לישראלים לשנה הבאה ואת הפיתוחים בעולם התיירות. מלבדם ישתתפו מלונאים ויזמים בתחום התיירות וכן נציגויות של לשכות תיירים זרות שינסו למשוך את החברות המסחריות לייצר שיתופי פעולה עמם.

גם משרד התיירות צפוי להציג ביריד, ולארח כ-200 מארגני נסיעות מהעולם אף יסיירו ברחבי הארץ. זאת במטרה לייצר ממשקי עבודה ולמשוך תיירות נכנסת לישראל, לאחר שהשנה נרשמה עלייה של 2% בלבד בכניסות התיירים בעוד המשרד פעל עם תקציב השיווק הגדול ביותר מאז הקמתו - של כחצי מיליארד שקל.

משרד התיירות צפוי להשיק במהלך התערוכה אפליקציה חדשה ולהציג את המערך השיווקי של ישראל תחת מיתוג חדש. בנוסף יציגו חברות הבת של המשרד, בהן החברה להגנות ים המלח, שתחשוף לראשונה את מיתוג המקום הנמוך ביותר בעולם כיעד להשקעות לאחר שבחודשים האחרונים עוברת הטיילת ואזור המלונות שיפוצים מאסיביים להגנה מפני קו המים ומתיחת פנים לחופים הציבוריים.

ביריד תערך בפעם השנייה תחרות פיתוח האפליקציות לתיירות של המשרד (האקתון). בכל האפליקציות שיוצגו נעשה שימוש במאגר נתונים רחב המכיל כ-25 אלף פריטים בתחום התיירות, אשר מונגש על ידי משרד התיירות לשימוש הציבור. מדובר במאגר הנתונים הגדול ביותר מסוגו מבין המאגרים של משרדי הממשלה. הזוכים יקבלו פרסים כספיים בסכומים של עד 10,000 שקל לזוכה במקום הראשון.

גם החברות המסחריות יציגו פיתוחים טכנולוגיים חדשים, ובין היתר תוצג קפסולת זכוכית הנמצאת בשימוש על אוניות פאר של רויאל קריביאן, המאפשרת תצפית מסתובבת ב-360 מעלות. הקפסולה עולה לגובה של 90 מטר מעל המפלס הגבוה ביותר בסיפון וחוצה את האנייה מקצה לקצה כאשר היא מדמה לאורחים חווית סיפון דמיוני מרחף באוויר.
גני התערוכה אפליקציה יריב לוין משרד התיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד