י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רצח האם והילדים במגדל: ביהמ"ש חייב את כל כלי התקשורת להעביר חומרים למשטרה

העברת החומרים היא במסגרת חקירה שמנהלת המשטרה נגד כל כלי התקשורת בישראל בחשד להפרת צו איסור פרסום בסיקור פרשת הרצח המחריד ביישוב מגדל • גורם במערכת תקשורת גדולה: "זה חסר תקדים. נראה כמו מסע ציד"

הרוצח נדב סלע (אלי לוי ערוץ 10)
הרוצח נדב סלע (אלי לוי ערוץ 10)



כל כלי התקשורת בישראל יחויבו להעביר למשטרה את כל החומרים שלהם מהרצח המחריד לפני כשבוע בישוב מגדל, שבו לפי החשד, אב המשפחה, נדב סלע, רצח את רעייתו, את שני ילדיו ואת בן השכנים. בית משפט השלום בטבריה התיר היום למשטרה לדרוש מכלי התקשורת את כל החומרים שבידיהם בנוגע לפרשה, כחלק מחקירה להפרת צו איסור פרסום.

בית המשפט הוציא צו המחייב את כלי התקשורת להמציא למשטרה מסמכים. הצו מופנה לכל כלי התקשורת, בהם ערוצי הטלוויזיה ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 1 (וגם ערוץ 33), עיתונים כמו "ידיעות אחרונות", "ישראל היום" ו"הארץ", ואתרי אינטרנט בהם ynet, וואלה, NRG, ואתר ערוץ 7.

הדרישה מבית המשפט הועברה כחלק מחקירת המשטרה בחשד להפרת צו איסור פרסום של כלי התקשורת באופן סיקור הפרשה. צו איסור הפרסום ניתן על חלק מפרטי הפרשה בשעה 18:28 ביום הרצח וכעת המשטרה דורשת לבדוק מי מכלי התקשורת עבר על הצו.

סגן נשיא בית משפט השלום בטבריה, השופט ניר מישורי לב-טוב, כתב בהחלטתו כי על כלי התקשורת להעביר "את כל חומרי השידור בנוגע לרצח ביישוב מגדל משעה 18:28 ביום הרצח ועד ליום לאחר הרצח". כלי התקשורת יחויבו להעביר את החומרים מיידית.

גורמים בשוק התקשורת אומרים כי מדובר במהלך תקדימי שבו מתנהלת חקירה בו זמנית נגד כל כלי התקשורת בישראל. "זה נראה כמו מסע ציד", אומר בכיר באחת המערכות הגדולות. "זו חקירה נגד כל כלי התקשורת בישראל. זה חסר תקדים, ובעוד דווקא בתיק שבו ברור מי החשוד ברצח".
נדע סלע בית משפט הרצח במגדל צו איסור פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד