ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

זו כבר מזמן לא רק דלת

עולם עיצוב הבית עבר מהפכה בשני העשורים האחרונים בכל הרבדים, החל מהסגנונות הנפוצים, סוג הריהוט והמשמעות של כל פריט בבית • לפתע חללים מוסתרים כמו המטבח הפכו להיות מרכז הבית ומתהדרים היום בעיצוב מיוחד, מנורות פשוטות ששימשו לתאורה הפכו לגופי תאורה מעוצבים ופריטי נוי זניחים הפכו לפריטי חובה בכל בית

זו כבר מזמן לא רק דלת
לא לגעת

אחד הפריטים שקיבלו משמעות חדשה לגמרי הן דלתות פנים וחוץ. אם בעבר היה מדובר בפריטים אשר מיועדים לחציצה בין חדרי הבית או להפרדה בין פנים וחוץ הבית – הרי שהיום מדובר באמירה עיצובית של ממש. הדלתות עוברות התאמה אישית לטעמי הלקוח, וככל שהטעם של הלקוח יותר מקורי, כך עיצובי הדלתות נהיית מקוריים יותר. כיום תוכלו למצוא עיצובים רבים ומרשימים הן לדלתות הכניסה והן לדלתות הפנים, כמו גם שימוש בחומרים מעניינים. אם בעבר היו משתמשים רק בדלתות מעץ מלא, הרי שהיום דלתות רבות מתהדרות בשילוב תרכובות כמו עץ תלת שכבתי, HDF, MDF.

הדלתות הכי נפוצות בקרב קבלנים הן דלתות למינטו, דלתות פנים לבנות אשר משמשות כברירת מחדל עבור הקבלנים בשל עלותן הנמוכה. דלתות אחרות יכול להגיע בגימור פורניר עץ טבעי או בגימור צביעת אפוקסי.

רגע לפני שנכנסים
דלתות כניסה מעוצבות הן אולי הפריט שעבר הכי הרבה תהפוכות בזמן האחרון. דלת הכניסה היא הפנים של הבית, על כן היא בעצם הפנים של בני הבית. דלת כניסה מרשימה לבית מרשים תהיה הולמת הרבה יותר מדלת סטנדרטית על כן יש לבצע את הבחירה הנכונה, הן מבחינת החומר, הן מבחינת עיצובה והתאמתה לבית והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם. לא תמיד תוכלו לרכוש את דלת החלומות שלכם אך מספיק לבחור דלת חזקה ואמינה המתאימה לעיצוב הבית אשר תשרת אתכם לשנים ארוכות קדימה. תוכלו לבחור בין האפשרות של דלת מעוצבת מעץ או דלת עמידה מפלדה.

עומדים בפני הפורצים
דלת הכניסה נועדה לספק לנו אלמנט של ביטחון. דלתות כניסה מפלדה הן הדלתות אשר עונות בצורה הטובה ביותר על צרכי הבטיחות של הבית, הן מבחינת העוצמה שלהן והן בשל העמידות בפני גנבים. הטכנולוגיה הלכה והשתפרה בשנים האחרונות ומציעה מנגנונים מיוחדים שהתפתחו בעשור האחרון כמו דלת עם מנגנון חשמלי מגנטי, דלת עם מנגנון ביומטרי ועוד. כמו כן ניתן למצוא דלתות עם מערכות נעילה מתקדמות אשר יקשו עוד יותר על פורצים להיכנס לדירה.
דלתות אלה מגיעות במספר סגנונות כמו דלתות הייטק, דלתות בסגנון יווני או דלתות צבועות בתנור.

כיום כל אדם יכול לבצע את הבחירה הנכונה ביותר ולרענן את מראה הבית עם דלת חדשה.
לקבלת הצצה לעולם מזהיר של דלתות פנים וחוץ פנו כעת ל- The Doors.
דלתות פנים דלתות מעוצבות עיצוב פנים דלת עמידה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד