י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טרגדיה בתפרח: העסקן נפטר באופן פתאומי

טרגדיה במושב הדרומי: העסקן הרב משה אשר הינמן ז"ל, בן 61, נפטר הערב לאחר שלקה בדום לב פתאומי בעת שצעד סמוך למושב. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע אתו מותו למגינת לב בני המשפחה ומכריו

טרגדיה בתפרח: העסקן נפטר באופן פתאומי

טרגדיה במושב תפרח בדרום: העסקן הרב משה אשר הינמן ז"ל, בן 61, נפטר לאחר שלקה בדום לב פתאומי בעת שצעד בסמוך למושב. כך נודע ל"בחדרי חרדים". כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו למגינת לב בני המשפחה ומכריו.

המנוח ז"ל נולד בבאר שבע בי"ט טבת תשט"ז לאביו, הרב חיים הינמן זצ"ל, שהיה מראשוני הרופאים בבית החולים הדסה בבאר שבע, בית החולים הראשון בעיר, ולאמו מרת חנה.

הרב הינמן ז"ל היה מראשי המושב הדרומי תפרח ומגדולי העסקנים במקום. הוא שימש בין היתר כמנהל אדמיניסטרטיבי בתלמוד תורה המקומי ובעבר ניהל את ישיבת ירוחם.

מכריו במושב תפרח סיפרו ל'בחדרי חרדים' על המנוח. "הוא היה אדם אהוב על כולם. לא הזיק אף פעם לאיש, קיבלנו בהלם את פטירתו הפתאומית" אמרו.

בחורי ישיבת תושיה תפרח היו סועדים על שולחנו מידי שבת והוא היה מפורסם בהכנסת אורחים נדירה. "הוא תמיד היה מחייך ונחמד לכולם", מספר בוגר הישיבה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לבקשת המשטרה גופתו של המנוח נלקחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, זאת כדי לשלול אפשרות של מוות מסיבה אחרת מאחר והאירוע התרחש במקום ציבורי. עוד נודע ל"בחדרי" כי בעקבות התערבות זק"א, גופת המנוח נבדקה חיצונית בלבד.

המנוח ז"ל הותיר אחריו דור ישרים מבורך - את רעייתו שתחי', בנים וחתנים. הוא זכה להשיא את ילדיו מלבד בן אחד, תלמיד ישיבת גבעת שאול בירושלים.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב משה אשר הינמן תפרח הלוויה טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד