י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הצטרפו למיזם המרגש של חברי קבוצת הווטסאפ: תחפושות לילדים חולים

חברי קבוצת הווטסאפ "אנשים טובים באמצע הדרך" שפתחה אסתי שוורץ למטרת חסד, פתחה מיזם מרגש לקראת הפורים: תחפושות לילדים בבתי חולים • מיילך רייך, פעיל בקבוצה ומי שלקח על עצמו את ניהול המיזם, עם כל הפרטים בשיחה עם 'לובי נשי-בחדרי חרדים'

הצטרפו למיזם המרגש של חברי קבוצת הווטסאפ: תחפושות לילדים חולים



מודעת פרסום צבעונית מסתובבת בשבוע האחרון בקבוצות הווטסאפ השונות, תחת הכותרת "תחפושת לכל ילד". מדובר בפרויקט של חברי קבוצת ווטסאפ, שהחליטו לדאוג השנה, בין יתר מעשי החסד היום יומיים בקבוצה, לילדים חולים המאושפזים בבתי חולים וישהו שם גם בחג הפורים.

"אנשים טובים באמצע הדרך" הוא לא סתם משפט שמזכיר לנו שיר נחמד וקליט - הוא שמה של הקבוצה, שנפתחה על ידי אסתי שוורץ, תושבת אלעד, כשהייעוד היחידי שלה הוא עשיית חסד.

במהלך השנה שהיא קיימת עברו שם עשרות מקרי חסד מדי יום ביומו.

בשבוע שעבר העלתה משתתפת בשם חני הריס, הודעה ובה הצעה לאסוף תחפושות עבור ילדים חולים המאושפזים בבתי חולים. באותו רגע החליט אלימלך רייך, הידוע בכינויו מיילך, פעיל אקטיבי בקבוצה, לקחת על עצמו את הפרויקט.

"מיד אמרתי לחברים בקבוצה שאנחנו הולכים על זה עד הסוף", אומר רייך, תושב ברכפלד, נשוי ואב לשלושה, בשיחה עם 'לובי נשי-בחדרי חרדים'. "היה לי ברור שאני שם. תוך חמש דקות כבר הוצפתי בהודעות פרטיות מאנשים שביקשו לפתוח אצלם נקודות איסוף, כולל בן אדם מאשדוד שהבטיח להגיע לכל כתובת שיידרש, ממישהו שרוצה לתרום תחפושת".

לכולנו יש בבית תחפושות שכבר קטנות על הילד הזה, או כבר לא משמשות את הילדה הזו – והנה יש פה הזדמנות לשמח ילדים שאת חג הפורים יעבירו בבתי חולים, מאושפזים, חולים וכואבים, וכל מה שיש להם בחיים הוא רגעי השמחה שמצליחים לשמח אותם.

"חני גולדשמיד, חברת הקבוצה, עיצבה מודעה, חונא דייטש, איש החסד הידוע, לקח אותה מיד לאיש מקצוע שיוציא לנו מודעה יפה – כמובן בהתנדבות מלאה, והמיזם יצא לדרך. יש נקודות בצפת, חיפה, אופקים, מודיעין עלית, אשדוד, בני ברק, ירושלים, אלעד, וכמובן שלפי הצורך נפתח עוד".

"בינתיים אנחנו אוספים את כל התחפושות בנקודות האיסוף, ולקראת פורים נתחיל לחלק אותן בבתי חולים. אחת מחברות הקבוצה ממש הלכה ורכשה אביזרים פורימיים חדשים – שילכו לשמח ילדים חולים.

"כמובן חשוב להדגיש שכל תרומה תתקבל בברכה ומי שיש לו אפשרות לתרום תחפושות יד שניה, וכמובן גם חדשות – יבורך.

רייך מבקש להודות לכל חברי קבוצת "אנשים טובים באמצע הדרך" שנושמים חסד כמעט 24 שעות ביממה, ומאפשר לפרסם את מספר הטלפון של אסתי שוורץ, באישורה כמובן, עבור אנשים המעוניינים להצטרף למיזם, לתרום, ועוד. 0549118331

תזכו למצוות.





פורים חסד ווטסאפ מיזם תחפושות תרומת תחפושות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד