י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האם פרסום ביוטיוב היא הדרך הטובה ביותר?

יוטיוב נחשב כיום כאתר הווידיאו הגדול בעולם ומיליוני גולשים מבקרים בו מדי יום • ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות ברמת השימוש ביוטיוב • האם זו הדרך הנכונה והיעילה לפרסום?

האם פרסום ביוטיוב היא הדרך הטובה ביותר?
לא לגעת

במציאות שבה האינטרנט הנו דומיננטי בחייו של כל אדם, כל בעל עסק מבין ומכיר את החשיבות של פרסום ושיווק העסק שלו במרחב האינטרנטי. בכדי לשווק נכון את העסק במרחב האינטרנטי יש לבחור את טכניקות השיווק בצורה המתאימה לעסק ולקהל היעד. בכדי שהשיווק אכן יממש את מטרותיו ויהיה יעיל ומשמעותי, יש למצוא את הדרכים הנכונות לביצוע פרסום באינטרנט אל אותו קהל היעד וגם לחשוב על האפשרות להרחיב אותו עם קהלי יעד נוספים ומשלימים. פרסום ביוטיוב היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק ופרסום של עסק מכל סוג וסדר גודל כיום.

למה לפרסם דווקא ביוטיוב?
יוטיוב נחשב כיום כאתר הווידיאו הגדול בעולם ומיליוני גולשים מבקרים בו מדי יום, בישראל יש ביוטיוב יותר מ-3.5 מיליון משתמשים. ניתן לומר שישראל היא אחת מהמדינות שבה רמת השימוש ביוטיוב היא מהגבוהים בעולם ולכן מטבע הדברים מושכת תנועה רבה של ישראלים לאתר מדי יום. לכן גם מדובר בדרך נפלאה להביא תנועה לאתר העסק ולקדם את מוצריו ושירותיו. כמו כן, שיטת הפרסום ביוטיוב היא שיטה זולה יחסית. אף על פי שישנם בעלי עסקים רבים אשר עדיין מעדיפים לשווק את העסק שלהם במרחב האינטרנטי בדרכים שונות כמו: אתר אינטרנט או דף פייסבוק, דווקא הפרסום והשיווק באמצעות יוטיוב יכול להיות דומיננטי ומשמעותי יותר ולהפיק תוצאות יעילות יותר בתחום הפרסום והשיווק של עסקים שונים. למעשה ניתן גם לשלב בין הפרסום ביוטיוב לטכניקות שונות. כך למשל תוכלו לקדם סרטון מסוים ולקשר ממנו לדף מכירה שלכם או לאתר העסק.

כיצד נעשה פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב מתבצע באמצעות קידום ממומן בגוגל. קידום ממומן גובל ביצירת סרט וידיאו הרלוונטי לעסק אשר יופיע לפני הסרטון אותו בוחר הגולש ויעניק לו את האפשרות לדלג עליו בתוך חמש שניות. בכדי שהקידום באמצעות יוטיוב יהיה אידאלי ורבים יבחרו לצפות בסרט הוידיאו אשר מפרסם את העסק ולא לדלג עליו, כדאי מאוד ליצור את סרט הוידיאו בצורה איכותית. סרט וידיאו אשר צולם ונערך בצורה איכותי, מושך את העין של הגולש ויוצר אצלו צורך ורצון להמשיך ולצפות בסרטון לאורך יותר זמן וכך להיחשף יותר אל העסק ואל השירותים אותם הוא מציע. מלבד הקידום הממומן ניתן לקדם באופן אורגני סרטונים ביוטיוב באמצעות טכניקות שונות שנלמדו לאורך זמן רב של ניסוי וטעיה של חברת הפרסום המבצעת את הקידום עבורכם.

האם חשוב לבחור סוכנות פרסום לצורך קידום ופרסום ביוטיוב?
כאמור, פרסום וקידום ביוטיוב יכולים להיות משמעותיים מאוד עבור כל עסק ועסק לצורך שיווק. אולם, בכדי שהפרסום ביוטיוב אכן יהיה יעיל, יש לבצע אותו ברמה הגבוהה ביותר מתוך הכרות עם עולם האינטרנט, עם יוטיוב ועם עולמו הפנימי של הלקוח והעדפותיו לכל התחום של קידום אתרים והפרסום באינטרנט באופן כללי. יצירת סרטון באופן עצמאי או ניסיון לפרסם אותו ביוטיוב באופן עצמאי, ללא הידע הנדרש בתחום, ייתכן מאוד כי לא יועילו כלל לעסק ולעיתים אף יגבלו בשיווק לא נכון. לכן, חשוב מאוד לבחור סוכנות פרסום מקצועית אשר מכירה את התחום היטב, הן לצורך יצירת סרטון לעסק והן לצורך כל מה שרלוונטי עבור העלאת הסרטון, מעקב אחרי צפיות בסרטון ואחרי גולשים אשר צפו בסרטון ועוד. חשוב לציין כי לא כל חברת פרסום מסייעת בצילום הסרטונים אולם יכולה לסייע בעריכתם, העלאת לערוץ, ניהולו השוטף וכמובן פרסום הסרטון והגדלת החשיפות לבעל העסק.
פרסום ביוטיוב קידום אתרים קידום ביוטיוב פרסום באינטרנט כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד