י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

קורע: כשדרעי נעזר בבצל כדי לבכות על מרן זצ"ל

"זמר הבית של ש"ס", בני אלבז, חשף תיעוד מביך/מצחיק מתוך צילומי קליפ בחירות שערך עם דרעי, במהלכו נדרש מנהיג המפלגה לבכות על מותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, אך מתקשה לעשות זאת. התוצאה: מצחיקה - ומביכה, והכל בכלל חתיכת בצל • צפו בקטע המשעשע

דרעי ואלבז
דרעי ואלבז

מספר החזיתות בהן נלחם אריה דרעי בשנים האחרונות רבות, החל מקרבות עם אלי ישי וכלה במאבקים פוליטיים ורבניים, אבל נראה שדווקא מי שכונה "זמר הבית של ש"ס", בני אלבז, מצליח להביך את היו"ר.

מחר (שני) בתכנית "אנשים" עם חיים אתגר ב"קשת", ישודר ריאיון מיוחד עם אלבז, שחושף לראשונה תמונות מתוך צילומי קליפ בחירות שערך עם דרעי, במהלכו נדרש מנהיג המפלגה לבכות על מותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, אך מתקשה לעשות זאת. התוצאה: מצחיקה - ומביכה, והכל בכלל חתיכת בצל.

(באדיבות תכנית "אנשים" ב"קשת")

אלבז, שנמצא בסכסוך כלכלי עם ש"ס, הקליט לאחר מותו של הרב עובדיה קליפ לזכרו. אלא שתיעוד מאחורי הקלעים של הפקת הקליפ, שנחשף כעת, גורם למבוכה במפלגה. בתיעוד נראה דרעי כשהוא מתקשה "לספק" דמעות של צער על מרן. אנשי ההפקה סיפקו לדרעי חתיכת בצל בתקווה שהדמעות יחלו לזרום.

כאמור, התוצאה מצחיקה ומביכה, וזה עוד לפני הדיבור על הזיופים הקשים של דרעי בקטעי השירה.

ספי שקד, מנהל הקמפיין של דרעי, מסר בתגובה ל"ערוץ 2": "אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת".
אריה דרעי בני אלבז דמעות בצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד