כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ה'באבובר'ס' הצליחו להמריא למרות השיבושים באל-על

השיבושים בטיסות חברות אל-על והמאבק בין הטייסים לחברה שיבשה למאות חסידי באבוב בישראל את הטיסות, אך לאחר מאמצים מאות הם סודרו בטיסות אחרות

האדמו"ר מבאבוב במצווה טאנץ. צילום: ארכיון
האדמו"ר מבאבוב במצווה טאנץ. צילום: ארכיון

השיבושים בטיסות חברות אל-על והמאבק בין הטייסים לחברה שיבשה למאות חסידי באבוב בישראל את הטיסות לאחר ביטולי הטיסות ביומיים האחרונים.

חסידי באבוב אמורים להשתתף בחתונה הגדולה לבתו של האדמו"ר שתתקיים ביום רביעי הקרוב בניו יורק בהשתתפות אלפי חסידים מהארץ והעולם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החסידים קנו את הכרטיסים במרוכז כבר מראש לפני מספר חודשים דרך חברת אל על בטיסות ישירות לארה"ב.

באל על מנסים לפתור את הבעיה ומטפלים אישית בקבוצה של החסידות. גורם בחסידות אומר ל'בחדרי חרדים' כי החברה למרות שנמצאת בבעיה עשו הכול על מנת שהחסידים יטוסו כרגיל וכבר היום שובצו החסידים בטיסות חלופיות.

מדובר כאמור בחתונה לבת האדמו"ר, עם בן הרה"ג רבי אברהם אבא סג"ל הורוויץ ראש ישיבת 'בני ציון באבוב בלונדו, מעמד החופה תיערך ביום רביעי בערב בנמל 12 בברוקלין והסעודה באולם שהוקם לפני חודש במקום ושהוגדל השנה עקב הצפיפות בחתונות קודמות.

תוך כך, בית הדין לעבודה בתל-אביב נתן היום (ב') בצהריים צו המורה להנהלת אל-על, לקברניטי החברה ולהסתדרות להפעיל מרותם ופיקוחם הארגוני על נציגי הטייסים ולגרום לקיום שקט תעשייתי מוחלט ולשוב לעבודה תקינה על מנת למנוע ביטולי טיסות ולקיים שגרת הדרכות. בנוסף ניתן צו המורה לטייסי אל-על להימנע מלשבש את פעילותה.
אל על שיבושים בטיסות חתונת באבוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד