י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרעי ו'סרטון הבצל': בתקשורת הערבית חוגגים

תחת הכותרת "שערורייה", בתקשורת הערבית חגגו על "סרטון הבצל" של יו"ר ש"ס אריה דרעי: "השר הישראלי נהג להעמיד פנים שהוא בוכה ולצורך כך ביקש בצל"

דרעי ו'סרטון הבצל': בתקשורת הערבית חוגגים
אנשים, קשת

תחת הכותרת "שערורייה", בתקשורת הערבית חגגו על "סרטון הבצל" של יו"ר ש"ס אריה דרעי. "השר הישראלי נהג להעמיד פנים שהוא בוכה ולצורך כך ביקש בצל", נכתב באחת הידיעות שעלו בנושא בתקשורת הערבית.

ברשתות החבריות הסרטון הפך ולוויראלי וזכה לעשרות אלפי צפיות. פייסל אל-קאסם, עיתונאי ערבי בכיר המגיש תכנית באל ג'זירה, עם 4.3 מיליון עוקבים בטוויטר, פרסם את הסיפור של דרעי עם הבצל.

("סרטון הבצל" של דרעי. באדיבות תכנית "אנשים" ב"קשת")

אל-קאסם - עיתונאי דרוזי יליד סוריה המוכר כמנחה התוכנית "הכיוון ההפוך" באל-ג'זירה, סיפר למיליוני עוקביו על הסרטון וסיפק רקע על דמותו של דרעי בפוליטיקה הישראלית. "בערוץ 2 נחשף קטע וידאו על אחד המייסדים של מפלגת "ש"ס" הישראלית, מפלגה דתית של הספרדים", כתב אל-קאסם.

העיתונאי הוסיף וסיפר כיצד "השר דרעי השתמש בבצל להעמיד פנים שהוא בוכה על המנהיג המנוח הרב עובדיה יוסף, הנחשב לאב הרוחני של המפלגה. על פי האתר "ללה" העברי, "דרעי ניסה לשווא לבכות ומשלא הצליח השתמש בבצל כדי לדמוע במהלך צילומי קליפים לתעמולת בחירות"".

אל-קאסם מוסיף על ההיסטוריה של דרעי, על מאסרו "לאחר שהורשע באשמת שחיתות והפרת אמונים". העיתונאי אף ציין את החקירה האחרונה שנפתחה נגד דרעי לפני כשנה.

כאמור, התקשורת הערבית העולמית מתעניינת מאד בסיפור. מרבית התגובות לועגות לדרעי ולסיטואציה בכלל.

כזכור, הסרטון, שפורסם היום בתכנית "אנשים" ב"קשת", כבר הפך לוויראלי ברשתות החבריות בישראל ופורסם בכל ערוצי המדיה השונים.



אריה דרעי בצל הרב עובדיה בני אלבז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד