י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מה עשה אסף אמדורסקי בחתונה בקרית ספר?

בעוד התכנית בה הוא מופיע משודרת על המסכים, נטל הזמר הסלבריטאי אסף אמדורסקי חלק בחתונה חרדית בקרית ספר. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על הליך ההתחזקות של אמדורסקי

אמדורסקי אתמול, באדיבות המצלם
אמדורסקי אתמול, באדיבות המצלם

הזמר והמוזיקאי הסלבריטאי אסף אמדורסקי מתקרב עוד צעד לדת - אמש (שני) הופיע אמדורסקי בחתונה למשפחה חרדית אליה הוא קרוב, באולמי גן הדסים במודיעין עלית, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' משמחת החתונה נראה אמדורסקי, חבוש בכיפה, כשהוא מופיע לצד הרכב הזמרים החרדים, ושר עימם את שירי החתונה החסידיים. כאשר על עמדת המוזיקה הופיע הדי ג'יי עמירם בן לולו.



י', שהשתתף בחתונה, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "היה מרגש מאוד לראות זמר חילוני מגיע לשיר ולשמח חתן וכלה חרדים, זה העיד שהוא ממשיך להתקרב לדת. מה שהכי ריגש אותי שאמדורסקי הגיע לשמח חתן וכלה, בזמן שבערוץ 2 שודרה תכנית הריאליטי "הכוכב הבא", שם אמדורסקי משמש כשופט. רבים מקהל המשתתפים התרגשו".

כזכור, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' - לפני כעשרה חודשים, אמדורסקי הצהיר כי הוא מתחזק ומתקרב לדת. אינו עובד בשבת, ואינו מופיע בסופי שבוע, מקדש על יין, ובשאר השבוע אף לומד גמרא בחברותא עם מוזיקאי חוזר בתשובה אחר - אביתר בנאי.

אסף אמדורסקי חתונה חרדית קרית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד