י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מחפשת בגד לאירוע? קבלי קודם טיפים

רנואר השיקה קולקציית בגדים שמתאימים לאירועים חורפיים ובהם אמירה בולטת של פריטי לבוש צנועים • חיברנו אותם עם טיפים של סטייליסטית כדי שתדעו איך לבצע את הקניה הנכונה לכל אחת ואחת

מחפשת בגד לאירוע? קבלי קודם טיפים

מי כמונו, הנשים החרדיות, יודעות מהן בעיות הצניעות שקיימות בחנויות רבות בקניונים השונים. זה הרי לא סוד – אישה שמגיעה לקניון במטרה לרכוש לעצמה בגדים, יודעת שהיא תצטרך "לגייר", "לשפץ", ובאופן כללי להמציא כישורי להטוט לא קטנים, כדי להפוך את פריטי האופנה המוצעת – ללבוש צנוע וכשר למהדרין.




ברשת רנואר, שהשיקה את קולקציית בגדי הערב החגיגיים לנשים, אפשר להיכנס לחנות ולמצוא מדגם מייצג ורחב של אופנה צנועה שמתאימה לנשים דתיות וחרדיות. אם בעבר 80 אחוז היה בחוסר התאמה, כיום המאזן השתנה והתחושה של ההתאמצות להתאים אביזרים ללבוש האישה הדתית-חרדית, די התאזנה.

קולקציית הנשים, הרחבה במיוחד, מפגישה אותנו עם נצנוץ הפאייטים והלורקס, ריצוד קטיפה ונצנוצים בוהקים. תמצאו מגוון צלליות עם דגש על שילובי מרקמים עשירים בפלטה צבעונית של שחור, נייבי, בורגונדי, כסף וורוד מוכסף. מבין הפריטים בולטים שמלת טול באורך מקסי, טופים המשלבים בין סריגי לורקס, טול וקטיפה, חצאיות רקומות פאייטים ועוד. האלמנטים הטרנדיים של החורף תורמים גם הם ליצירת מראה מלא נוכחות. הקולקציה מלווה בקו נעלי סטילטו בצבעוניות תואמת וכן בתיקי יד ומחממי צוואר מפרווה מלאכותית או בגימור מטאלי.



קולקציית הגברים כוללת מגוון רחב של פריטים בצבעים כהים המתאימים לבחורי ישיבות. הקולקציה כוללת חליפות וז'קטים אופנתיים, מכנסים מותאמים בגזרות רגילות וסלים-פיט, חולצות לבנות ומכופתרות, נעלים, עניבות וחגורות אופניות לשבת, חג, שמחה וליום-יום ישיבתי וכמובן גם מעילים, סריגים וצעיפים כדי שתעברו את החורף בנוחות המרבית!

טווח מחירים קולקציית נשים: 49.9-349.9 ₪, טווח מידות 32-46.
טווח מחירים אופנת גברים: 49.9-499.9 ₪, טווח מידות : 25-40 / Y עד XL2.



טיפים:

הסטייליסטית אלישבע קסטנבוים מעניקה לנו את הטיפים המנצחים לכל אירוע משמח:

• אל תחברי בין בחירת הלבוש לאירוע. גם אם האירוע מאד יוקרתי ובשמלה שחורה פשוטה את נראית נפלא - לכי עם ההרגשה שלך.
• תחשבי אם נוח לך בשמלה או בחצאית ועליונית. נוחות היא המפתח לנראות.
• אם את הולכת על שמלה, תחברי צבע שמתאים לצבע העור שלך. אם את בעלת עור בגוון בהיר, לא תסבלי ממגבלה של צבעים לעומת זאת אם גוון עורך שחום, כדאי שתבחרי בצבעי פסטל בהירים שיחמיאו לאירועי ערב.
• הגובה שלך אינו עולה על מטר שישים וחמש? ארוך יאריך אותך, לכי על שמלה ארוכה ועקבים.
• בדים עם הדפסים יכולים לעזור לטשטש קימורים.
• כדי להסתיר בטן כדאי לבחור בעליונית או בשמלה עם בד עודף מקדימה.
• והעיקר לכי עם חיוך רחב, עם לב שמח, כי פנים מוארות מאירות אותך.



רנואר אופנה אופנת נשים אופנה צנועה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד