י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המארגנים ביקשו סליחה מהשכנים: חתונה חסידית באמצע הרחוב

הערב תיערך בבית שמש שמחת החתונה לנכד האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, עם בת האדמו"ר מבערגסעז בית שמש • ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתונה שבתחילה הייתה אמורה להתקיים במרכז המסחרי 'רסידו' סמוך לקריה החרדית בעיר, תערך באוהל בחניה של רחוב נהר הירדן בין בנייני המגורים בשכונה • הפרטים והתיעוד - בפנים

האהל שהוקם בין הבניינים בבית שמש
האהל שהוקם בין הבניינים בבית שמש

הערב (שלישי) תיערך בבית שמש שמחת החתונה לנכד האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, בן לבנו הרה"צ רבי דוד צבי קאהן אב"ד תולדות אברהם יצחק בבית שמש, וחתן האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט, עם בת האדמו"ר מבערגסעז בית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתחילה, הייתה אמורה החתתונה להתקיים במרכז המסחרי 'רסידו' סמוך לקריה החרדית בעיר, אלא שבהתקרב תאריך החתונה - שנקבעה לפני שנה - המקום לא היה מוכן. במקום כך התארגנו בחסידות ביומיים האחרונים להקמת אוהל בחניה של רחוב נהר הירדן בין בנייני המגורים בשכונה.

בוועד המארגן של החתונה כתבו מכתב התנצלות לשכנים כי מכיון וברגע האחרון בוטל האישור לחתונה במתחם רסידו, הם מתנצלים ומבקשים סליחה מכל השכנים. במודעה מוסיפים המארגנים כי הם ידאגו לנקיון המקום וכי ישתדלו לסיים את החתונה עד השעה 12:00 בלילה.

חתונות בחצרות החסידים נמשכות בדרך כלל עד השעות הקטנות של הלילה, ומשום כך נערכות בדרך כלל באולמות גדולים או בבתי המדרש ללא קרבה לאזורי מגורים בכדי לא להפריע לסביבה.

מעמד קבלת הפנים ייערך בבית המדרש הגדול של תולדות אברהם יצחק בשכונת נחלה ומנוחה בבית שמש, כשלאחר מכן יערך במקום מעמד החופה קודם השקיעה, זאת בכדי שיוכלו להתארגן לסיים מוקדם את מעמד המצווה טאנץ.

האהל שהוקם בבית שמש






בית שמש תולדות אברהם יצחק התנצלות שכנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד