י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

היכן ינפשו בפסח משפחות האצולה החרדיות

בעוד לישראלים מוצעים מלונות ברמה גבוהה אך רובם לא נחשבים בהכרח למלונות הפאר הגדולים בעולם, עשירי העולם היהודי בתבל יתפנקו בחג הפסח באתרי נופש יוקרתיים ושלווים במיוחד • קבלו הצצה למקומות שבהם כף רגלכם לא תדרוך

היכן ינפשו בפסח משפחות האצולה החרדיות

מלבד למעלה מ-15 אלף הישראלים שינפשו בחג הפסח בבתי המלון בארץ ובחו"ל, יעשו רבבות יהודים מרחבי העולם את חג הפסח במלונות יוקרה בארה"ב, באירופה ואפילו בקריביים.
רוב הנופשים המוצגים בכתבה זו נחשבים לנופשי יוקרה, רבים מהם גם מגישים קטניות בחג, וההכשרים לא בהכרח משתווים לרמות המהדרין הנהוגות בישראל. הצד השווה שבהן הוא – שאינם משווקים בישראל כלל ומיועדים לתושבי חו"ל.

המלונות שנסקרים כאן נחשבים ברובם למלונות יוקרה ואחוזות פאר המשתרעים על פני דונמים רבים ומצוידים במיטב הפינוקים ובמגרשי גולף וטניס, מכוני ספא יוקרתיים ועוד.

אחד הנופשים היוקרתיים לתושבי חו"ל הוא זה של משפחת גאליצקי החסידית. השנה יתקיים הנופש באחוזת הפאר רג'ינה פאלאס בעיירה סטרסה בצפון איטליה. מרבית המתארחים הינם אירופאים ובהם בעלי הון כמו משפחת קסירר מאנטוורפן משפחת טסלר משיקאגו ו'גבירים' נוספים.

מיאמי הוא ללא ספק אחד היעדים החמים של היהודיים בפסח. לפחות 6 מלונות כשרים לפסח מוצעים בפלורידה ובהם במלונות ולדורף אסטוריה, ריזורט באריזונה, מלון טראמפ במיאמי הממוקם דקות מהחוף. נופש באחוזת Scottsdale Fairmont באריזונה. זו השנה ה-18.

עוד מלונות בצפון אמריקה: מלון בסן דייגו בדרום מערב קליפורניה. המוטו של העיר הוא היותה נחשבת "העיר היפה באמריקה".

מלון מריוט בוושינגטון DC. מלון מפואר הממוקם באחוזה המתפרשת על פני 25 דונם.
מלון ארבע עונות היוקרתי בויסלר קנדה. מלון נוסף הסמוך למפלי הניאגרה. הילטון ווסטצ'סטר בניו יורק.

בקאריביים יש את אחוזת הפאר באברו בפונטה קאנה הנמצאת במקום בו האוקיינוס האטלנטי פוגש את הקאריביים. אתרי הנופש הגדולים שבפונטה קאנה נחשבים לאהובים על הסלבריטאים בעולם. במלון יהיה בר אלכוהולי פסח וקוקטיילים נטולי אלכוהול. גולף, טניס, ספורט מים, ואפילו קזינו.

מקסיקו אף היא יעד לנופש פסח ליהודים ובהם במלון The Fairmont Mayakoba הממוקם בריביירה מאיה במקסיקו.

מלון בוטיק בקנקון מקסיקו שבו ייהנו האורחים גם מהופעה של האמן היהודי הבינלאומי מתיסהו.
יעד מעניין נוסף הוא במלון ארבלה בקייפטאון בדרום אפריקה, הקרובה ליעדי צפייה בלווייתנים מפורסמים בעולם.

גם אירופה תהיה מלאה בנופשים יהודים ובהם בין היתר במלון Four Seasons חמישה כוכבים בפירנצה, איטליה. באחוזת יוקרה גראנד הוטל פלאצו הסמוכה לרומא.

מלון Alpen-קאראוואנסראי באלפים האוסטרים. בהשגחה מהודרת של הרב שוורץ מוינה.
מלון סנט ג'ון במיקונוס יוון. מלון חמש כוכבים.

מלון בכפר הנופש פורטה באי סרדיניה באיטליה.

מלון Hotel Marepineta לחופי הים האדריאטי באיטליה.

מלון היוקרה גרנד הוטל ברימני איטליה. אותו יפעילו אבי ובלינדה נצר בבעלי מלון מיי כושר הוטל. בקאן בצרפת לפחות 2 מלונות כשרים לפסח, מלונות נוספים יהיו בריביירה הצרפתית ובמונקו.
, , ,
ליל הסדר מלונות יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד