י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עשרות עצורים בהפגנות הפלג הקיצוני • צפו

על רקע מעצר עריק חרדי, אנשי הפלג הירושלמי הקיצוני יצאו להפגין במספר מוקדים ברחבי הארץ. כוחות משטרה גדולים פועלים כדי להשליט את הסדר במוקדי ההפגנות. עשרות מפגינים נעצרו • צפו בתיעוד מההפגנות

עשרות עצורים בהפגנות הפלג הקיצוני • צפו
בחדרי חרדים

על רקע מעצר עריק חרדי, אנשי הפלג הירושלמי הקיצוני יצאו הערב (שלישי) להפגין במספר מוקדים ברחבי הארץ. כוחות משטרה גדולים פועלים כדי להשליט את הסדר במוקדי ההפגנות. עשרות מפגינים נעצרו.

המפגינים הפורעים קראו קריאות גנאי נגד גיוס לצה"ל וסיפקו את הטינופת הרגילה עם צעקות "נאצים" לשוטרים וכוחות הביטחון במקום.



מוקדי ההפגנות הם במקומות המועדים לכך, בצומת מכון מור בבני ברק, בכביש 444 צומת אלעד, בכביש 40 צומת שעריה, בצומת בר אילן ושבטי ישראל בירושלים, בכביש 38 סמוך לבית שמש. עד כה נעצרו למעלה מ-50 עצורים החשודים בהפרת הסדר הציבורי, בהם גם נערה חרדית. עד כה נפצעו באורח קל שני שוטרים בבני ברק ובצומת ניצן שבכביש 4.

בכל מוקדי ההפגנות נרשמו שיבושי תנועה וחסימת צירים לסירוגין. בהודעת המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תפעל בנחישות כנגד כל מקרה בו יופר הסדר הציבורי ומקרה בו תקום סכנה למשתמשי הדרך. מחאה היא זכות דמוקרטית ומשטרת ישראל תאפשר קיומה של זאת, אך הפרת הסדר ופגיעה בשלום הציבור הנה עבירה פלילית".



ל"בחדרי חרדים" נודע כי בין העצורים בבני ברק גם צעירה חרדית אחת. בתיעוד מהמקום נראים הפורעים צועקים על השוטרים "שחררו את הבחורה", אך השוטרים לא נענים לקריאות. ל"בחדרי חרדים" נודע כי לטענת המשטרה, הצעירה החרדית סטרה לשוטרת במקום.

הצפי הוא שבמידה וחלק מעצורי ההפגנות הערב ישארו במעצר, אנשי הפלג הקיצוני יצאו להפגין גם המחאה על מעצרם, מה שבדרך כלל מביא לסבב הפגנות הפוגע בשאר אנשי המגזר החרדי, וכל זאת על מעצר תלמידי ישיבה שהתפרעו בהפגנות.























הפלג הירושלמי הפגנות עריק מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד