י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גואטה יורה אש: אלי ישי הוא "עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר"

גואטה יורה אש: אלי ישי הוא "עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר"

גואטה, צילום: הדס פרוש פלאש90
גואטה, צילום: הדס פרוש פלאש90

מזכ"ל ש"ס ח"כ יגאל גואטה, תוקף באופן חסר תקדים ויוצא דופן את יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי ואת ח"כ לשעבר ניסים זאב, בסטטוס שפרסם גואטה הבוקר (רביעי) בפייסבוק הוא כותב כי "כחבר תנועת ש״ס מיום היווסדה, אני מתבייש שאלי ישי היה יו״ר ש״ס. עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר, מסתובב כאחרון הולכי הבטל ומנסה לקושש עוד השמצה ועוד דבר הבל נגד מנהיג תנועת ש״ס הרב אריה דרעי".

לדבריו של גואטה, "השר דרעי מנהיג בשנים האחרונות את תנועת ש״ס באופן מעורר כבוד ומוביל אותה להישגים עצומים למען כלל הציבור בישראל, ובעיקר למען השכבות המוחלשות. הנחות גדולות לכל הנוסעים בתחבורה הציבורית, הנחות בתעריפי המים בזכות מיליארד שקלים כספים קואליציוניים של ש״ס, העלאת שכר המינימום, סבסוד קייטנות קיץ למשפחות נזקקות ועוד הישגים רבים ואדירים".

עוד מוסיף מזכ"ל ש"ס, כי "אריה דרעי הוא יו״ר תנועה שהולכת ומתחזקת, הולכת ומתעצמת, מתקן את כל הליקויים שהשאיר אלי ישי, חבר בכיר בקבינט, מנהיג בלתי מעורער".

הוא תוקף שוב בחריפות את ישי: "ואלי ישי מקנא: הוא הובס בבחירות, נזרק מהמערכת הפוליטית, מסתובב מובטל, מתוסכל, מר נפש ומלא שנאה. עובר מתחנה לאתר כדי להשמיץ, ללכלך ויודע בסתר ליבו שעתידו הפוליטי הרחק מאחריו", גואטה מסיים: "אלי ישי וניסים זאב: אתם בושה וכלימה!".
אלי ישי ניסים זאב יגאל גואטה ש''ס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 65 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד