כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

החשוד ברצח המחריד במגדל: "אני חתול"

יעקב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו וילד השכנים במסע הטבח המחריד במגדל בשבת הקודמת, הובא הבוקר לבית משפט השלום בנצרת עילית, שם ניסה לכרוע על ידיו ורגליו ואמר לנוכחים: "חטאתי, אני חתול"

סלע בבית המשפט. צילום: פלאש 90
סלע בבית המשפט. צילום: פלאש 90

יעקב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו ובן השכנים, הובא הבוקר לבית משפט השלום בנצרת עילית, שם התייחס לכלי התקשורת ואמר "אני חתול".

בית משפט השלום האריך את מעצרו של סלע בשבועיים נוספים, עד ל-23 בפברואר, בחשד כי רצח במושבה מגדל את אשתו דור כרסנטי ז"ל, שני ילדיו בנימין ויוסף ז"ל וילד השכנים נחמן עתיה ז"ל.

"אני חתול וחטאתי" אמר סלע לעיתונאים בבית המשפט, תוך כדי שהוא כורע על ברכיו ומנסה לרדת על ידיו ורגליו וליילל, כשהוא מתייחס למניעיו לרצח האכזרי שביצע.

מסע הטבח המחריד בוצע לפני כשבועיים בשבת, כאשר על פי החשד, דקר סלע למוות את אשתו דור כרסנטי, את שני ילדיו יוסף בן השנה ועשרה חודשים ובנימין בן השמונה חודשים, ואת ילד השכנים נחמן עתיה בן ה-11 וחצי. בנוסף סלע דקר גם את אחיו של נחמן ופצע אותו באורח בינוני. סלע נעצר על ידי המשטרה סמוך לזירת האירוע.

כפי שנחשף בתחילת השבוע ב'בחדרי חרדים', סלע, חוזר בתשובה בשנות ה-28 לחייו, נישא לרעייתו לפני מספר שנים ואף החזיר אותה בתשובה. סלע למד בבחרותו במספר ישיבות לחוזרים בתשובה.

לפני כחמש שנים למד באחת הישיבות המפורסמות לחוזרים בתשובה בירושלים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מספר ימים לפני הרצח הנורא קיים הרוצח סבב שיחות עם אנשי הצוות בישיבה, בהן ביקש מהם שיסלחו לו על סכומי כסף קטנים שנשאר חייב לישיבה.

אחד מאנשי הצוות שחזר למשה ויסברג ב'בחדרי חרדים' את שאירע: "שבוע לפני נדב התקשר אלי וביקש סליחה אם דיבר עלי לשון הרע או פגע בי באיזו שהיא צורה, הוא גם ביקש את מספר הטלפון של המשגיח בישיבה. בשיחת הטלפון הראשונה לא הבנתי מה קרה דווקא כעת. שאלתי את נדב מדוע הוא מבקש פתאום סליחה, והוא ענה לי "אני רק עושה חשבון נפש" אמר.

"למחרת התקשר שוב וביקש סליחה אם חלילה גזל חשמל מהישיבה אם השתמש בתנור בחורף יותר מדי. אמרתי לו 'מחול לך' אבל תעשה הוראת קבע לישיבה, הוא הבטיח שיעשה זאת. וביקש גם את מספר הטלפון של הטבח לבקש את סליחתו אם לקח פעם תבלינים ושמן בלי רשות ממטבח הישיבה".

איש הצוות המשיך וסיפר על הטלפונים שלא פסקו מנדב: "הטלפון השלישי היה ביום חמישי יומיים לפני הרצח. נדב התקשר לשאול מדוע לא התקשרתי לגבי הוראת הקבע, אמרתי לו שהיתי עסוק ולא התפניתי. במוצאי שבת כבר התקשרו אלי החברים שלמדו איתו אז באותו מחזור וסיפרו לי על הגרוע מכל".

"במוצאי שבת, מיד כששמעתי על הרצח המזעזע תפסתי את ראשי ונזכרתי בשיחות הטלפון התכופות והתמוהות מהימים שקדמו לו. האמת שלא היה לו על מה לבקש סליחה. הוא היה תלמיד מצוין, בחור מאוד מפונק, היה לו רכב חדש שקיבל מאבא שלו שפינק אותו ונתן לו הכול. לא היה חסר לו כלום".

"הייתי בהלם מוחלט. עד לרגע הזה אני לא מאמין שהוא מסוגל לעשות דבר כזה" סיפר איש הצוות וביקש שלא לכתוב את שמה של הישיבה בה למד סלע, "כואב לשמוע אנשים שאומרים 'ממקום כזה גדל רוצח'. זוהי אמירה נפסדת. שמעתי שגם אומרים את זה על הכולל שלמד במגדל".
נדב סלע מגדל דור כרסנטי נחמן עתיה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד