כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אחרי מרדף משטרתי בשיתוף 'השומרים': נעצרו גנבי כרטיסי האשראי

שני חשודים בני 35-45 נעצרו אתמול בבני ברק, בחשד שרכשו פאקטים של סיגריות באמצעות כרטיסי אשראי גנובים • החשודים נעצרו ע"י המשטרה בסיוע מתנדבי 'השומרים' שניהלו מרדף אחר מונית שהחשודים נמלטו באמצעותה

אחרי מרדף משטרתי בשיתוף 'השומרים': נעצרו גנבי כרטיסי האשראי
כרטיס אשראי צילום: pixabay

שני חשודים בני 35-45 נעצרו אתמול בבני ברק, בחשד שרכשו פאקטים של סיגריות באמצעות כרטיסי אשראי גנובים. השניים הובאו לבית המשפט לשם הארכת מעצרם.

אתמול (ג') בשעות הערב, התקבל דיווח על אדם שנכנס לחנות בעיר וביקש לרכוש סיגריות באלפי שקלים, באמצעות כרטיסי אשראי נטענים של בנק הדואר, וזאת במטרה להימנע מהצורך להצטייד בתעודה מזהה.

עם תום הרכישה, עלה החשוד על מונית של חברו שהמתין לו. אז התקבל דיווח מחברת האשראי כי הכרטיס גנוב. במקביל, בעל העסק הבחין בחשוד כאשר הוא נכנס לחנות נוספת בבעלותו והזעיק את המשטרה.

שלומי בנבנישתי מנהל רשת 'חברון' שהעניק שירות לחשוד, גילה תושיה ונטש את החנות, עלה על אופנועו ודלק אחר החשודים תוך שהוא מנהל שיחה עם אנשי המשטרה ומכוונם למיקומו.

ניידות המשטרה שהגיעו למקום במהירות, ניהלו מרדף אחר מונית שהחשודים נמלטו באמצעותה בסיוע מתנדבי 'השומרים' ולאחר זמן קצר עצרו הכוחות את שתי החשודים כשהם יושבים במונית וברשותם כרטיסי אשראי נוספים החשודים כגנובים.

כאמור, שני החשודים, בן 45 מבת ים ובן 36 מאשדוד, נעצרו ויובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.
כרטיסי אשראי גנובים פאקטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד