כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ש"ס במתקפה חזיתית נגד ישי: "מטרות פוליטיות ותקשורתיות בלבד"

ש"ס במתקפה חזיתית על דבריו של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי שתקף בימים האחרונים את יו"ר ש"ס אריה דרעי • לאחר שהבוקר תקף גואטה בחריפות את ישי, מצטרף גם יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור ותוקף אף הוא את ישי: "מנסה לנצל את הרכילות הטלוויזיונית לקידום מטרותיו האישיות והפוליטיות בלבד"

ח"כ בן צור. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ בן צור. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ש"ס במתקפה חזיתית על דבריו של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי שתקף בימים האחרונים את יו"ר ש"ס אריה דרעי. לאחר שהבוקר תקף גואטה בחריפות את ישי, מצטרף גם יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור ותוקף אף הוא את יו"ר ש"ס לשעבר.

בן צור אמר: "אני מגנה את דבריו הכוזבים של אלי ישי על תנועת ש"ס ועל העומד בראשה, הרב אריה דרעי, שנבחר להוביל אותה על ידי מרן, נשיא מועצת החכמים, רבינו עובדיה יוסף זצוק״ל. וייבדלו לחיים חברי מועצת חכמי התורה.

"אם יש מישהו שהבטיח מהפכה חברתית ומוביל אותה בנחישות זה השר דרעי.

"יתר על כן, לא ניתן להתווכח עם ההישגים הרבים של סיעת ש"ס בממשלה הנוכחית,  הכוללים את הפחתת מחירי התחבורה הציבורית באופן משמעותי, העלאת שכר המינימום ל 30 ש"ח לשעה ו 5000 ש"ח בחודש, הוספת אלפי דירות לדיור הציבורי, סבסוד קייטנות בפריפריות, 30 מוסדות חדשים שנפתחו ע"י רשת החינוך של ש"ס, חלוקת תקציבים הוגנת בין יישובים חזקים, חיזוק מערך הטיפול בפניות הציבור והמהפכה האמיצה שמנהיג יו"ר התנועה ושר הפנים הרב אריה דרעי למען שיקום השכבות החלשות והשקופים בחברה.

"אין לי ספק שאלי ישי מנסה לנצל את הרכילות הטלוויזיונית לקידום מטרותיו האישיות והפוליטיות בלבד. באם היה נשאר להנהיג את התנועה והיה זוכה להגיע להישגיה כפי שהם כיום, היה רק מתגאה ומתראיין בשבחה. מהיכרותי האישית, גם ניסיונותיו לעקוף את הימין מימין מוכוונים למטרות פוליטיות ותקשורתיות בלבד" אמר ח"כ בן צור.

הבוקר, תקף ח"כ יגאל גואטה בחריפות את יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי ואת ח"כ לשעבר ניסים זאב, בסטטוס שפרסם הבוקר (רביעי) בפייסבוק כתב גואטה: "כחבר תנועת ש״ס מיום היווסדה, אני מתבייש שאלי ישי היה יו״ר ש״ס. עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר, מסתובב כאחרון הולכי הבטל ומנסה לקושש עוד השמצה ועוד דבר הבל נגד מנהיג תנועת ש״ס הרב אריה דרעי".

לדבריו של גואטה, "השר דרעי מנהיג בשנים האחרונות את תנועת ש״ס באופן מעורר כבוד ומוביל אותה להישגים עצומים למען כלל הציבור בישראל, ובעיקר למען השכבות המוחלשות. הנחות גדולות לכל הנוסעים בתחבורה הציבורית, הנחות בתעריפי המים בזכות מיליארד שקלים כספים קואליציוניים של ש״ס, העלאת שכר המינימום, סבסוד קייטנות קיץ למשפחות נזקקות ועוד הישגים רבים ואדירים".

עוד מוסיף מזכ"ל ש"ס, כי "אריה דרעי הוא יו״ר תנועה שהולכת ומתחזקת, הולכת ומתעצמת, מתקן את כל הליקויים שהשאיר אלי ישי, חבר בכיר בקבינט, מנהיג בלתי מעורער".

הוא תוקף שוב בחריפות את ישי: "ואלי ישי מקנא: הוא הובס בבחירות, נזרק מהמערכת הפוליטית, מסתובב מובטל, מתוסכל, מר נפש ומלא שנאה. עובר מתחנה לאתר כדי להשמיץ, ללכלך ויודע בסתר ליבו שעתידו הפוליטי הרחק מאחריו", גואטה מסיים: "אלי ישי וניסים זאב: אתם בושה וכלימה!"
יואב בן צור אלי ישי יגאל גואטה אריה דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד