י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסום ראשון • פרשת המשגיח התוקף: המו"מ התפוצץ

פרסום ראשון: כשמונה חודשים לאחר שנעצר המשגיח התוקף והואשם בכך שהתעלל במשך שנים בשלוש אחיות קרובות משפחתו, תוך שהוא מציג בפניהן היתרים הלכתיים למעשיו, כשלו ניסיונות הפרקליטות ועורכי דינו של החשוד להגיע להסדר טיעון מול הנאשם, ונקבע מועד להליך ההוכחות • ל'בחדרי' נודע כי הנפגעות בפרשה הביעו את הסכמתן להעיד נגד התוקף בבית המשפט

המשגיח התוקף בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
המשגיח התוקף בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשת המשגיח התוקף: כשמונה חודשים לאחר שנעצר והואשם בכך שהתעלל במשך שנים בשלוש אחיות קרובות משפחתו, תוך שהוא מציג בפניהן היתרים הלכתיים למעשיו, כשלו ניסיונות הפרקליטות ועורכי דינו של החשוד להגיע להסדר טיעון או גישור מול הנאשם - ששימש כמשגיח בישיבה חשובה בירושלים - ונקבע מועד להליך ההוכחות בהליך הפלילי - בעוד כחודש וחצי, ב-26 למרץ.

הנאשם שימש כמשגיח בישיבה ליטאית חשובה בירושלים, ומעשיו - החמורים מאד - נמשכו במשך שנים, בין השאר במשרדו בישיבה. פרקליטו עו"ד יהודה פריד ניסה בתקופה האחרונה להגיע יחד עם פרקליטות מחוז ירושלים להסדר טיעון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מתחם העונש עליו דנו הצדדים, עמד על 10-15 שנות מאסר בפועל, אך כאמור המשא ומתן נכשל כך שבעוד כחודש וחצי יחלו הדיונים בהם ינסו פרקליטיו להוכיח את חפותו ומנגד פרקליטות מחוז ירושלים תעמוד על העובדות החמורות שצויינו בכתב האישום.

"אנחנו מתחילים היום במאבק לשם הוכחת חפותו של מרשי" אומר פרקליטו עו"ד יהודה פריד ל'בחדרי חרדים', "אנו מאמינים כי בית המשפט יעשה צדק במרשנו".

המשגיח הנאשם, שוהה כבר חודשים ארוכים בכלא ניצן. בעוד כחודש ימלאו תשעה חודשים למעצרו ובית המשפט העליון יצטרך לאשר את המשך מעצרו עד תום ההליכים. הפרקליטות כבר הגישה בקשה לבית המשפט העליון ומצידו של המשגיח הובעה הסכמה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שלוש המתלוננות, שעל פי כתב האישום נפגעו באורח קשה מאוד ממעשיו של המשגיח, הביעו את הסכמתן להעיד נגד התוקף בבית המשפט, והן יעידו ראשונות בפתיחת משפטו של המשגיח התוקף שיחל כאמור, בעוד כחודש וחצי ב-26 למרץ.
המשגיח התוקף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד