י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דרעי על הבצל: "לא רואה בזה בעיה"

אריה דרעי שהתראיין לרדיו קול חי, התייחס לסרטון בו נראה מורח בצל על עיניו: "קראו לי לצילום תשדיר בחירות ב-12 בלילה, אחרי יום עמוס וארוך"

דרעי בתשדיר
דרעי בתשדיר

 

שר הפנים הפריפריה והגליל אריה דרעי, התייחס לפרשת ה'בצל' ואומר: "לא רואה בזה בעיה".

אריה דרעי שהתראיין הערב לאבי מימרן ברדיו קול חי, התייחס להדלפת הסרטון בו נראה מורח בצל על עיניו כדי ליצר דמעות, בעת שהכין תשדיר בכחירות.

דרעי אמר: "הרבה מטעים של בצלים לא יכילו את את הדמעות שהזלנו על מרן. קראו לי לצילום תשדיר בחירות ב 12 בלילה, אחרי יום עמוס וארוך.

"הבמאי שם אומר לי שכדי שהקליפ על השיר החדש יראה יותר טוב הוא רוצה לראות דמעות, וזה לא עובד על אוטמט, אבל רצו שייראה יותר טבעי ויותר מרגש. לא ראיתי בזה בעיה, וגם עכשיו אני לא רואה בזה בעיה".

עוד התייחס למתיחה שעשה בשבוע שעבר החקיין והזמר אלעד כהן מרדיו 'קול חי' יחד עם השדר מנחם טוקר, כאשר התקשר לנגידת בנק ישראל קרנית פלוג ותוך שהוא מתחזה לשר הפנים דרעי, קבל בפניה על העדר דמויות מזרחיות בשטרות הכסף החדשים.

דרעי אמר לרדיו 'קול חי': "אני מקווה בשביל פלוג שהיא לא יצאה נבוכה. היא ענתה לעניין וברצינות. זה היה מתיחה יפה. אנחנו מכירים את אלעד כהן ואת יהודה שוקרון, הם עושים את עבודתם בכישרון גדול. ראש הממשלה והשרים מאוד נהנו מהמתיחה שהם עשו לנגידת בנק ישראל, פלוג. הם שאלו אותי מי עשה את זה באמת, אני או החקיין. כי החקיין היה נשמע יותר טוב ממני".

כפי שדווח ב'בחדרי' בשבוע שעבר, בעוד בנק ישראל נערך להשקתם של שני שטרות הכסף החדשים, של 20 שקל ו-100 שקל, שיוכנסו למחזור עד סוף 2017, מנחם טוקר מגיש תוכנית 'זמן אוויר' ברדיו 'קול חי' התקשר יחד עם הזמר והחקיין אלעד כהן לנגידת בנק ישראל קרנית פלוג, ותוך שכהן מתחזה לשר אריה דרעי הוא קבל בפני הנגידה על העובדה שבשטרות הכסף החדשים לא מופיעה אף דמות מזרחית.

הנגידה, שמצידה הייתה בטוחה שאכן היא משוחחת עם שר הפנים. התייחסה לשיחה בכבוד והשיבה לכל השאלות. אלא שלאחר השיחה נאמר לנגידה כי היא נפלה קרבן למתיחה. ובדוברות בנק ישראל ביקשו שהשיחה לא תשודר ברדיו.

אלעד כהן שהציג עצמו כשר דרעי התלונן בפני הנגידה פלוג על העדר דמויות מזרחיות בשטרות החדשים. הנגידה פלוג השיבה: "בחנתי את בקשתך לפני שנתיים להנפקת שטר חדש של 500 ש"ח עם דמות מזרחית, והגעתי למסקנה שאין לקבלה".

אריה דרעי בצל בני אלבז הרב עובדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד