י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אש ברבי עקיבא: צפו בתיעוד המהומות

מהומות בעיר התורה: אש בוערת ומחאות. צפו בתיעוד מההפגנות של 'הפלג הירושלמי' במרכז העיר בני ברק

אש  ברבי עקיבא: צפו בתיעוד המהומות

הערב (ד') המשיכו ההפגנות של 'הפלג הירושלמי' בעקבות מעצרו של אברהם פערזיכרטר (24) מירושלים, שהואשם בדרדור פח אשפה לעבר הכביש בשכונת מאה שערים בירושלים בתחילת השבוע.

הערב לקראת השעה 20:30 החלו מפגינים להתקהל באזור מחלף גהה והצליחו לחסום את הכביש פעמים ספורות. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו לחקירה עד כה ארבעה מפגינים ופתחו את הכביש לתנועה. כך גם נעצר מפגין ברחוב השומר בבני ברק.

המפגיים חסמו גם את רחוב רבי עקיבא בין הרחובות זבוטינסקי לרב קוק.

המשטרה הודיעה כי, "ההפגנה אינה חוקית ומשטרת ישראל לא תאפשר למפירי הסדר להפר את החוק ולסכן חיי עוברי אורח ומשתמשי הדרך. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה תוך שמירה על הסדר הציבורי ומרקם החיים התקין, אולם תנקוט באפס סובלנות כלפי התפרעויות אלימות".


תיעוד ההפגנות בבני ברק


כ-50 בני אדם נעצרו במהלך ההפגנות ומרביתם שוחררו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית. חמישה מהם הוארך מעצר במספר ימים ונגד שניים אף הוגשו הצהרות תובע. במשטת ישראל אמרו כי נגד מרביתם יובשו בקרוב כתבי אישום.

בתחילת השבוע נעצר אברהם פערזיכרטר (24) מירושלים, והוגש נגדו כתב אישום על דרדור פח אשפה לעבר הכביש בשכונת מאה שערים בירושלים. עם שחרורו ממעצר בגין האישום נגדו, הועבר לכלא צבאי לאחר שנשפט לעשרה ימי מעצר בגין השתמטות מצה"ל.

מדובר צה"ל נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "אברהם פרזיכרטר השתמט משירות צבאי במשך כשמונה חודשים. בגין השתמטותו הוטלו עליו אתמול בהליך משמעתי 10 ימי מחבוש. טענות החייל בנוגע להליך המשמעתי שנערך לו מצויות בבחינה".










art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד