א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

איווט ופורעי הפלג: לא מתעסקים עם 'מצליח'

מה אני הקטן, הבני ברקי, קשור? כיצד אני יכול לעזור או לשנות? מדוע דווקא דרכי הביתה נחסמת, בסוף יום לימודים בכולל או יום עבודה? כשבני ביתי מחכים לי. האם הבני ברקים הם ״תשובת המשקל״ למשרד הבטחון ושלטונות צה״ל? // דעה

איווט ופורעי הפלג: לא מתעסקים עם 'מצליח'
ך

בקצות האצבעות דגדג לי לתקוף בחריפות יתר, את שר הבטחון איווט ליברמן, שאיים לשלול את מעמד "בן ישיבה" ממשתפי ההפגנות נגד צה"ל ולפגוע תקציבית בישיבותיהם.

"חופש ההפגנה הינה זכות דמוקרטית הראשונה במעלה" עפ"י הגדרת בג"ץ באין ספור מקרים. "בישראל, הזכות להפגין על רקע פוליטי או חברתי מוגנת כזכות חוקתית, כחלק בלתי נפרד מכבוד האדם המוגן בחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו".

לא שמענו את השר איווט ליברמן או עמיתו השר לבטחון-פנים גלעד ארדן מאיימים לשלול זכויות מבדואים שמנסים לדרוס את אנשי כוחות הבטחון. תאיים לשלול מהבדואי את קצבת הילדים מעשרות ילדיו משלושת נשותיו!!! וכל נושא הפינויים והסדר הקרקעות בנגב ״מסתדר מאליו״. על האתיופים המתפרעים ברחובות ת״א! לא איימו בשלילת זכויות והטבות.

עמותות ״שוברים שתיקה״ ו״יש דין״ ועוד עמותות שמאל רדיקאלי המבאישים שמה של מדינת ישראל ברבים, זכאים ל״הטבות מס״ של פטור-מס לתורמים!!!! ושיא האבסורד! בחלק מעמותות השמאל הרדיקאלי ניתן לשרת ״שרות לאומי״, כחלופה לשירות-צבאי. מדינת חלם עם ממשלת ימין ובג״ץ בעל אג׳נדה ליברלית.

רק על ציבור חרדי! איווט ליברמן גיבור גדול. ניתן היה להרחיב ולצטט, להשוות ולהוקיע. למחות ולהתרות! לעשות מטעמים. שלא לציטוט: הייתי רומז לקריצה לקהל בוחרים פוטנציאלי... עקב "בחירות" שלדעת ליברמן ממשמשות ובאות, על רקע חקירות רוה״מ.

דא עקא! שבאיומיו איווט-ליברמן הצליח ובגדול. עם ״מצליח״ לא מתעסקים. ע״ז אמרו חז״ל: ״אין חכם כבעל הניסיון״. לליברמן יש ״גם״ את הנסיון. כעת הנסיון יורחב ויוכח לציבור החרדי, גם לעתיד ולנושאים נוספים. חבל.

לאחר האיום ניתנה הוראה להפסיק את המחאות, מלבד בבני ברק..... שם החרדים מפריעים לחרדים. בבחינת ״יכה יוסי את יוסי״. כל זמן שזה בבית פנימה, חרד מפריע לחרד, זה לא מעניין את ליברמן ושות.

המסקנה, המעז: מנצח. או בסגנון שטירמרי, ״הכה את החרדים בכיסם״!! והם יבהלו. יוותרו וייסגו אחור. זה ההפסד הגדול לעתיד.

וכאן הבן שואל! למה ומדוע? מה אני הקטן, הבני ברקי, קשור? כיצד אני יכול לעזור או לשנות? מדוע דווקא דרכי הביתה נחסמת, בסוף יום לימודים בכולל או יום עבודה? כשבני ביתי מחכים לי. האם הבני ברקים הם ״תשובת המשקל״ למשרד הבטחון ושלטונות צה״ל?
או שאני חייל, פיון, במלחמות שליטה על ההגמוניה בציבור החרדי? והוכחת היכולות וגיוס ההמונים לעת פקודה. שוב ״רמז דק כמותנו של פיל״ על הבחירות הממשמשות ובאות?

העיתוי והמחזוריות בהוצאת בני הישיבות מהיכלי הלימוד, להפגנות קולניות המסוקרות ומדווחות, מעלה מחשבות נוגות וכואבות. הלוואי ואתבדה. חוששני שלא.

הדרך והשיטה פסולים ולדעתי גם מגונים. זכות ההפגנה והמחאה, אינה זכות החסימה וההפרעה, לא לציבור כללי ולא דתי-חרדי. תולעת יעקב ידעה ויודעת לצווח, להתפלל, להתחנן ולבקש. מעולם לא להפריע!!! ימים חדשים באו.

מספרים בשם החזון-איש, שאמר ללוחם מלחמות השבת המיתולוגי ר׳ עמרם בלוי זצ״ל. שהוא, ר׳ עמרם ״ציוני גדול״!! לתמיהתו, ענה החזון איש. רק ציוני גדול, יכול להסתכן שהשוטרים הציונים לא יכו אותו עד כדי סכנת נפשות ופיקוח נפש.

מי שמסיק מכך, לימינו אנו ולאירועים אותם אנו חווים לאחרונה, עושה זאת על דעתו האישית בלבד.
איבגדור ליברמן הפלג הירושלמי הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד