א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

על רקע סקר "בחדרי": גדעון סער מגבה את נתניהו

השר לשעבר גדעון סער התייחס הערב לסקר "בחדרי", ממנו עולה כי הוא מוביל על פני כל המועמדים האחרים בפער גדול, בתוצאה לשאלה - מיהו המועמד במחנה הלאומי המתאים ביותר לראשות הממשלה אחרי עידן נתניהו: ""יש לליכוד יושב ראש והוא ראש הממשלה בנימין נתניהו"

סער ונתניהו (מרים אלסטר, פלאש 90)
סער ונתניהו (מרים אלסטר, פלאש 90)

השר לשעבר גדעון סער התייחס הערב (חמישי) לסקר של מכון מדגם עבור "בחדרי חרדים", שפורסם קודם לכן היום, ממנו עולה כי הוא מוביל על פני כל המועמדים האחרים בפער גדול, בתוצאה לשאלה - מיהו המועמד במחנה הלאומי המתאים ביותר לראשות הממשלה, אחרי עידן נתניהו.

סער לא התרגש מהתוצאות החיוביות ואמר למשה גלסנר ב'קול ברמה' כי "יש לליכוד יושב ראש והוא ראש הממשלה בנימין נתניהו", לדבריו, נתניהו עומד בפני אחד הביקורים החשובים ביותר של ראש ממשלה ישראלי אי פעם, בוושינגטון בשבוע הבא, צריך לגבות אותו וצריך לחזק אותו, זה מה שאני עושה ואין להתייחס לסקרים ולספקולציות", אמר.

גלסנר לא הרפה והקשה: "מותר לי אבל לשאול על הפופולאריות שלך. מה עושה בן אדם שכמה שנים לא בפוליטיקה, מה עושה אותו כל כך פופולארי אל מול אנשים שנמצאים כל הזמן במערכת הפוליטית בתפקידים בכירים. יש בך איזה משהו שאין באחרים או זה שאתה בחוץ יוצר איזשהו צפייה?".

סער השיב: 'אני לא פרשן ואני לא רוצה לפרש תוצאות של סקרים, אני גם לא רוצה לדבר על עצמי אלא על נושאים שחשובים לעם ישראל", אמר השר לשעבר בממלכתיות.

לדבריו, "אני חוזר ואומר, אני חבר תנועת הליכוד, יש לנו יו"ר והוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, צריך לגבות אותו וצריך לחזק אותו. זה הדבר היחיד שאני יכול לומר. כי סקר הוא בסך הכל סקר. סקר טוב יותר טוב מסקר רע - אבל עדיין הוא סקר", הוסיף.

סער הרחיב על ביקורו של נתניהו בבית הלבן ועל ממשל טראמפ ואמר כי חשוב לתאם עם טראמפ את המהלכים המדיניים, בנוסף סער טען כי ישראל צריכה לדרוש מהממשל את המקסימום האפשרי, "למה שנאבד הכל אם נעמוד על התביעות שלנו?. אני סבור שראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להציג בוושינגטון עמדות מקסימליסטיות, הקרקע לכך נוחה".

על סיפוח השטחים שאחרי הקו הירוק אמר סער ב'קול ברמה' כי "אני לא חושב שמישהו רוצה לספח את אותם שטחים שעליהם יושבים הפלסטינים, אבל בהחלט צריך לבוא עם התביעה על החלת הריבונות על ההתיישבות היהודית".
גדעון סער סקר בנימין נתניהו משה גלסנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד