י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אזולאי מכחיש: לא מתכוון להתפטר מתפקידי

מלשכת השר מגיבים בחריפות לפרסום הבוקר אודות כוונתו של השר להתפטר מתפקידו, ומבהירים כי הוא פה כדי להישאר. כל הפרטים

השר אזולאי, צילום: יונתן זינדל פלאש90
השר אזולאי, צילום: יונתן זינדל פלאש90

השר לשירותי דת דוד אזולאי מכחיש הבוקר (שישי) את הדברים שפורסמו בשמו, על פיהם זו הקדנציה האחרונה שלו בתפקיד, לדברי אזולאי הדברים מעולם לא נאמרו על ידו ומדובר בשקר מוחלט.

בתגובה רשמית שפרסמה לשכת שר הדתות נמסר כי "השר דוד אזולאי לא התראיין אצל העיתונאי יהודה שלזינגר. הכתבה שפורסמה הבוקר בדבר פרישה בסיום הקדנציה אינו נכונה ומשוללת יסוד, שכן השר עסוק בתנופת עשייה.

"כל הנאמר בכתבה בנוגע לשר הינו פרי דמיונו של הכתב שאף לא טרח לברר מול הלשכה בטרם פרסום. כפי שנהג עד כה, השר אזולאי פועל בהתאם להנחיית מועצת חכמי התורה וימשיך את כל עשייתו הציבורית בהתאם להנחייתם בעתיד".

כאמור, הבוקר פורסם ב'ישראל היום' כי לפני כשבועיים, בתום כנס משגיחים בפ"ת, אזולאי התבטא ואמר כי "אני לא צעיר. הייתי ח"כ, יו"ר ועדה, סגן שר ושר. זהו. הגיע הזמן לפרוש בשיא. זו תהיה הקדנציה האחרונה שלי". מקורביו מוסיפים ל"בחדרי חרדים" כי "גורמים שונים מנסים להוציא כותרות שונות ומשונות, בו בזמן שהשר אזולאי מרוכז בעשייה ובמהפכה החיובית שחולל בנושאי דת רבים, למען הנגשת שירותי הדת אל העם בישראל".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בסביבתו של אזולאי זועמים על הפרסום ואף שוקלים הגשת תביעת דיבה, לדבריהם, "הכלל הבסיסי של עיתונאי – הוא בקשת תגובה ושמיעת הצד הרלוונטי, וכאן הדברים התפרסמו ללא שום כיסוי וללא בקשת תגובה".

כזכור, ח"כ יצחק ועקנין מ'ש"ס' הודיע לפני מספר שבועות – בעיצומו של דיון בוועדת הכספים, על כוונתו לפרוש מהכנסת ולא להמשיך כח"כ במפלגת ש"ס, בקדנציה הבאה. ל"בחדרי חרדים" אמר ועקנין, כי "צריך גם לדעת מתי להניח את המפתחות. כבר רציתי לפרוש מספר פעמים, אבל מרן הגר"ע יוסף הפציר בי וביקש ממני להמשיך בתפקידי".

למרות זאת הבהיר ועקנין ל"בחדרי חרדים" כי אם הוא יקבל הוראה מחכם שלום וממועצת החכמים, להישאר בתפקידו, הרי ש"ההחלטה תהיה קשה, כי לבסוף חכמי התורה הם אלו שקובעים לנו את הדרך".
דוד אזולאי שס דתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד