כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ביהמ"ש מכה בטראמפ: נחסם הצו לביטול דרישת נאמנות מיועצי פנסיה

בית המשפט הפדרלי בטקסס חסם ביום רביעי את הצו שהוציא נשיא ארה"ב לפני שבוע כחלק מצמצום הרגולציה על המגזר הפיננסי • היום דחה בית המשפט הפדרלי את בקשת טראמפ לבטל את הקפאת צו איסור הכניסה למוסלמים

  • י"ד שבט התשע"ז
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



שופטת בית המשפט הפדרלי בטקסט חסמה שלשום (ד') את הצו שהוציא טראמפ המורה להתחיל בתהליך של ביטול "חוק הנאמנות" המחייב את יועצי ההשקעות בפנסיה לפעול למען האינטרס הטוב ביותר של לקוחותיהם.

השופטת פירטה את החלטתה בפסק דין בן 81 עמודים. פסק הדין לא יעכב את ההכנות להוצאת הצו הנשיאותי, שאמור להיכנס לפועל ב-10 באפריל 2017, אולם משפטנים טוענים כי משרד העבודה יתקשה למצוא פרצה בחוק המאפשרת לעקוף את פסק הדין.

טראמפ הודיע על ביטול "חוק הנאמנות" לפני שבוע כחלק ממספר צווים שהוציא לצמצום הרגולציה על המגזר הפיננסי. באותו יום חתם טראמפ על חתם היום על צו נשיאותי המורה על ביטול חוק דוד-פרנק - הרפורמה ברגולציה של המגזר הפיננסי בארה"ב שנחקקה אחרי המשבר של 2008 ונועדה למנוע ממשברים דומים להתרחש בעתיד.

היום דחה בית המשפט הפדרלי לערעורים בסן פרנסיסקו את בקשת טראמפ לבטל את הקפאת צו איסור הכניסה לאזרחים משבע מדינות מוסלמיות ופליטים לארה"ב.
דונלד טראמפ בית המשפט חוק הנאמנות השקעות בפנסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד