ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מטבחים מעץ סנדביץ מול מטבחים סיבית

מטבחים מעץ סנדביץ או מטבחים מסיבית – מה עדיף?

מטבחים מעץ סנדביץ מול מטבחים סיבית
לא לגעת

אנשים רבים מחפשים אפשרות לרכישה של מטבחים זולים, ומשתדלים בכל דרך לחסוך בעלויות. רובנו יודעים שלא תמיד כדאי לחסוך בעלויות בזמן הרכישה, משום שהזול עלול להפוך ליקר לאחר תקופה קצרה. עם זאת, לעיתים קרובות ניתן להקטין עלויות מבלי להתפשר באופן משמעותי על איכות. ברכישת מטבחים, טווח המחירים הא גדול, והאיכות חשובה במיוחד, ולכן כדאי לבדוק היטב את כל האפשרויות.

מטבחים מעץ סנדביץ מול מטבחים סיבית
מרבית המטבחים בתל אביב היוקרתיים והאיכותיים ביותר עשויים מעץ מלא. אלה גם יקרים בהתאם, ואיכותם אינה מוטלת בספק. אך מרבית האנשים מעוניינים, כאמור, לחסוך בעלויות, והם אינם יכולים להרשות לעצמם רכישה של מטבח מעץ מלא. לרשותם של אל עומדות שתי אפשרויות עיקריות: מטבחים מעץ סנדביץ ומטבחים מסיבית. ההבדלים בין שתי האפשרויות בולטים ומשמעותיים. ראשית, עיצוב מטבחיםמבחינת המחיר: מטבחים מסיבית זולים באופן משמעותי ממטבחים מעץ סנדביץ. אך ההבדל במחיר, במקרה זה, מושפע באופן משמעותי גם מרמת האיכות של המטבח. בשתי האפשרויות ניתן ליצור מטבחים מעוצבים יפהפיים – אך האיכות שלהם תהיה שונה לגמרי.

ההבדלים בין סנדביץ לסיבית
גם מטבחי יוקרה מעץ סנדביץ וגם סיבית הם תערובות של סוגי עץ שונים, בניגוד לעץ מלא אשר עשוי מיחידת עץ אחת. אולם סוג העצים שבריהוט וסוג השילוב בין העצים השונים הוא שיוצר את ההבדל בין הסנדביץ לסיבית. מטבחים מעץ סנדביץ עשויים משכבות שכבות של עץ, כאשר הדפנות החיצוניות עשויות לרוב מעץ מלא או מלוחות עץ חזקים, ואילו השכבות הפנימיות עשויות מחלקים איכותיים פחות של העץ. עם זאת, השכבות המחוברות היטב יוצרות חוזק משמעותי לעץ, ויציבות מלאה – ולעיתים אף עמידות טובה ברטיבות. לעומת זאת, מטבחים כפריים מסיבית עשויים מתערובת של סיבי עץ שונים, אשר מעורבבים יחד. לרוב יהיה למטבחים אלה ציפוי פורניר או ציפוי פולימרי כלשהו. מטבחי פורניר אינם יציבים ואינם חזקים. הם נוטים להישבר בקלות יחסית, והם אינם עמידים מספיק ברטיבות, כך שבתוך זמן קצר עלולה להתפתח נפיחות בעץ ובעיות דומות רבות נוספות.
מטבח מעץ סנדביץ מטבח מסיבית עיצוב מטבח מטבח מודרני מטבח כפרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד