כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"מילצ'ן קורא לי 'סיסטר', ביבי באמת לא ידע": הגירסה שמסרה שרה נתניהו במשטרה

כך נחשף בתוכנית "שישי" עם איילה חסון בערוץ 10 • ערוץ 2: ההחלטה שמתגבשת במשטרה בפרשת המתנות היא המלצה על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה

בנימין נתניהו. צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
בנימין נתניהו. צילום: Tomer Neuberg/FLASH90



לפני ארבעה ימים נחשפה בערוץ 2 גירסתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו לפרשת המתנות, המכונה תיק 1,000. לפי הפרסום, נתניהו טען כי לא ידע על המתנות משום שאשתו שרה קיבלה אותן. בליל שבת נחשפו בתוכנית "שישי" עם איילה חסון בערוץ 10 תמלולי הגירסאות שמסרה שרה נתניהו בחקירתה במשטרה.

אשת ראש הממשלה טענה בחקירתה כי איש העסקים ארנון מילצ'ן נהג לקרוא לה "סיסטר", כלומר אחותי. בעניין השמפניות, היא חיזקה את גירסתו של בעלה: "ביבי באמת לא ידע שהייתי מקבלת יין ממילצ'ן. הוא ראש ממשלה עסוק מאוד. הוא היה חוזר לארוחת ערב, רואה יין על השולחן, ולא שואל שאלות מאיפה זה הגיע. זה בכלל לא היה במודעות שלו".

שרה נתניהו נשאלה על הטענות כי שווי בקבוקי השמפניה שקיבלו בני הזוג נתניהו הוא מאות אלפי שקלים - והשיבה: "המחירים של היין זולים בהרבה מהסכומים שפורסמו. אני לא שותה שמפניות יקרות". בעניין שרשראות שקיבלה לכאורה בשווי אלפי דולרים, אמרה אשת ראש הממשלה: "זוהי שרשרת חרוזים בשווי של 300-200 דולר. בטח לא בסכומים שאתם מדברים. זוהי שרשרת שנהוג לתת בין חברים".

בערוץ 2 פורסם אמש כי ההחלטה שמתגבשת במשטרה בפרשת המתנות היא המלצה על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה. במשטרה מעריכים כי החקירה בפרשה זו תסתיים תוך ארבעה עד שישה שבועות. המלצת המשטרה עשויה לכלול שתי עבירות - קבלת טובות הנאה בהקשר של קבלת שוחד, ומרמה והפרת אמונים או עבירה אחת - מרמה והפרת אמונים.
בנימין נתניהו שרה נתניהו ארנון מילצן פרשת המתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד