כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

שבת שירה: מאות נוסעים נתקעו בבבני ברק

בשל שבת שירה נוצרו עומסים כבדים על התחבורה הציבורית בבני ברק ובית שמש. רבים נתקעו בתחנות

צילום:Zack Wajsgras/Flash90
צילום:Zack Wajsgras/Flash90

מאות איש שהמתינו ביום שישי אחרי הצהריים בתחנות האוטובוסים בבני ברק לקו 402 לירושלים, התאכזבו לגלות שלא יוכלו לקבל שירות, בשל ביקושים גדולים מהרגיל.

לפי התלונות שהגיעו ל'בחדר חרדים' החל מהשעה 13:30, בצהרי שישי, נוסעים שהמתינו בתחנות נאלצו להמתין לשווא לאוטובוסים, ואוטובוסים שעברו היו מלאים עד אפס מקום. גם האוטובוס האחרון שהגיע בשעה 14:50 לא עצר בתחנות ברחוב חזון איש והרחובות שלאחריו.

וכך, משפחות רבות נאלצו לחזור על עקבותיהן ולעשות את השבת בביתם, או שילמו סכומים מופקעים לשירות פרטי כדי להגיע לירושלים, וכך הם הגיעו דקות ספורות לפני שבת.‎

אחד הנוסעים סיפר ל'בחדרי חרדים': "היות וזה היה שבת שירה, יש רבים שנוסעים להתארח בטישים בחצרות האדמ"ורים או בבית משפחותיהם. העובדה שמדובר היה גם בט"ו בשבט אף הוסיפה לכך. אבל כנראה שכחו לעדכן את מי שצריך. וזה דבר בלתי נסבל".

לפי דיווחים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' גם בבית שמש הייתה תופעה דומה של אי תגבור מתאים, ובערב שבת נוסעים רבים נותרו ללא תחבורה ציבורית.

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת המפעילים ומשרד התחבורה. משרד התחבורה הגיב כי: "לפי הוראות המשרד ובהכוונתו, נערכו המפעילים באופן מתוגבר ביעדים החרדים, וזאת לקראת שבת שירה. התגבור הוכח כאשר אכן במרבית היעדים סופקו כל הביקושים והיו די אוטובוסים לנוסעים. במקומות נקודתיים בבית שמש ובני ברק, היו הביקושים חריגים במיוחד ולמשך חצי שעה היה מחסור באוטובוסים. המשרד יבחון את הנתונים בעיון כדי ללמוד מהם".
שבת שירה תחבורה ציבורית נוסעים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד