י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"קוראים לזה פחד": יחימוביץ' תוקפת את ניסנקורן - שלא נשאר חייב

בניוזלטר שמפיצה יחימוביץ׳ בסופי שבוע תקפה חברת הכנסת את הצעדים שעושה יו״ר ההסתדרות למנוע בחירות • מטה עוגנים, סיעתו של ניסנקורן: ״ניסנקורן איננו אחראי לכך שבמקום שיחימוביץ׳ תלך בדרך המלך, נשארה בודדה, ובחרה בדרך הקומבינות״

אבי ניסנקורן בכנסת, צילום: פלאש90
אבי ניסנקורן בכנסת, צילום: פלאש90



ח"כ שלי יחימוביץ', המתמודדת לראשות ההסתדרות, תוקפת את נסיונותיו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן למנוע בחירות: "קוראים לזה פחד, ניסנקורן. פחד מהתמודדות. פחד מוצדק של מי שמעולם, בניגוד לי, שלכל כנסת נבחרת מחדש ע"י הציבור – לא נבחר לכלום. רק מונה ונמשח". היא כתבה הדברים ב"עיתון סופשבוע של שלי", ניוזלטר שהיא משגרת בכל סוף שבוע לכ–90 אלף מנויים.

היא הוסיפה "זו הסיבה למאמץ המטורף שממילא נועד לכישלון, למנוע התמודדות, ולפגוע בזכות הבסיסית של העובדים שאתה מתיימר לייצג, לבחור מי תנהיג/ינהיג אותם ולא לקבל אותך כמומלך ונמשח של משפחת עיני, שהשתלטה על הגוף החשוב, החיוני והעצום הזה ועושה בו כבשלה".

יחימוביץ קוראת להתנדב ולהתגייס לקמפיין כי "מול מנגנון מפוצץ בכסף שגם לא מהסס לעשות שימוש ציני בעובדיו התלויים בו לפרנסתם – הרוח החופשית של העובדים היא זו שמנצחת את שלטון הפחד". עוד אמרה כי "יש נחשול אדיר של פניות מוועדים שמבקשים לסייע, ומרחק עצום בין המנגנונים המנותקים שהתייצבו נגדי ובין השטח".

ממטה עוגנים, סיעתו של ניסנקורן, נמסר בתגובה: "שבוע מאז הכרזתה השלומיאלית, של שלי יחימוביץ׳, עוד לא שמענו מילה אחת עניינית מצידה ונשארנו רק עם כל אמירותיה בעבר, המברכות את ניסנקורן על הישגיו כמו העלאת השכר הריאלי, העלאה דרמטית של שכר המינימום, קליטת עובדי קבלן, חוק בעלי מוגבלויות ועוד. ניסנקורן איננו אחראי לכך שבמקום שיחימוביץ׳ תלך בדרך המלך, נשארה בודדה, ובחרה בדרך הקומבינות. די עם הבכיינות! ניסנקורן אומר בכל מקום כי הוא בעד בחירות, ובטוח שציבור העובדים ידע לבחור בין מי שעושה בשבילו יום וליל לבין מי שרק מדבר".
פייסבוק טוויטר
ניסנקורן הסתדרות מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד