ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אש בין כץ לבנט: "יגרור למלחמה בשביל רווח"

שר התחבורה מכוון את האש לשר החינוך, כחלק ממאבקי התחתית על דמותו של היורש ביום שאחרי נתניהו - שימריא מחר לפגוש את טראמפ

ישראל כץ, פלאש90
ישראל כץ, פלאש90

על רקע החקירות והפרסומים נגדו, ימריא ראש הממשלה בנימין נתניהו מחר (שני) לארה"ב לפגישה ראשונה עם הנשיא דונלד טראמפ. ולבנתיים, כאן בישראל, יש מי שמחמם מנועים במטרה לרשת את נתניהו, ובמקרה שלנו – מדובר בשניים, שהבוקר העלו בינהם את רף היריבות ושלפו את חרצובות לשונם זה על זה.

שר התחבורה ישראל כץ שרואה את עצמו כמנהיג המדינה הבא תקף חזיתית את שר החינוך נפתלי בנט ואמר כי "חברי קבינט לא צריכים להתלהם כדי להרוויח רווח פוליטי".

לדבריו של השר כץ: "התופעה של שר בקבינט שעומד בראש מפלגה קטנה מוכן לחמם את כל הגזרה בעזה בגלל שיקולים פוליטיים ולגרור את כל המערכת למלחמה היא חמורה ביותר" אמר שר התחבורה והוסיף בראיון לגל"צ כי "בנט מנסה להרחיב את קהל התומכים על חשבון אינטרסים לאומיים והדבר צריך להיקטע. אני מתכוון להילחם בנורמות של עבודת הקבינט במהלך צוק איתן".

בנוסף הוא התייחס לפגישת ראש הממשלה עם הנשיא טראמפ ואמר כי "ברור שישראל מדינה עצמאית אך בנסיבות של ממשל ידידותי צריך להגיע לתיאום והבנה עם ארה"ב".

בתגובה להתקפה של כץ על בנט, הגיבו הבוקר בבית היהודי ואמרו כי "השר כץ מנהל קמפיין להחלפת נתניהו, הכולל הקמת מטה ותכנון מדוקדק להחלפתו, ומנסה להשיק את הקמפיין במתקפה אישית נגד שרים אחרים בממשלה. מוטב שיחזור לעסוק בפקקים בכביש 1 ובתאונות ולא יגרור את הבית היהודי לקרבות האישיים שלו נגד נתניהו".
ישראל כץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד