י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השר אופיר אקוניס קורץ למגזר החרדי

הבוקר הוקם מרכז חדשנות לטובת המגזר החרדי וסוכם על הזרמת תקציבים למינהלים הקהילתיים החרדים. אקוניס: "המגזר החרדי הוא יעד אסטרטגי תחת כהונתי. הגידול של ציבור זה מחייב אותנו לפעול בכל המישורים על מנת לשתף אותו ולהכניס אותו למעגל העשייה"

אקוניס, ליאון ועזרא
אקוניס, ליאון ועזרא

הקריצה למגזר החרדי: שר המדע אופיר אקוניס ערך היום (ראשון) סיור מיוחד בשכונת הבוכרים עם חברי מועצת העיר פיני עזרא (ש"ס) ומשה ליאון (ליכוד) במהלכו סיכם על שיתוף פעולה עם הציבור החרדי והעמקת ההשקעה של המשרד בציבור זה.

במסגרת זאת הוקם הבוקר מרכז חדשנות למגזר החרדי במסגרתו יופעל מרכז לרובוטיקה, טכנולוגיה, חיתוך לייזר, תלת מימד ופעילויות נוספות.

בנוסף הצהיר השר אקוניס כי בכוונתו להעמיק את שיתוף הפעולה עם הציבור החרדי ולהעניק תקציבים עבור פעילות במינהלים הקהילתיים החרדים.

"הגידול של הציבור החרדי מחייב אותנו לפעול בכל המישורים על מנת לשתף אותו ולהכניס אותו למעגל העשייה ולשם כך אני מתכוון להשקיע חלק ניכר מעבודתי. אני מאמין וחושב שהוא שותף אמת של הציבור בישראל".

חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא אמר כי "שיתוף הפעולה של השר מוכיח על רצון אמיתי של השר להוביל לשיתוף פעולה אמיתי עם הציבור החרדי ולא רק מהשפה אל החוץ. יש פה פוטנציאל אמיתי ואני שמח להיות שותף וחלק ממנו".
אופיר אקוניס פיני עזרא רובוטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד