ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

החלפת ברזים - איך יודעים?

מהן הסיבות להחלפת ברז? לאיזה סוג ברז כדאי להחליף ומה ההבדל בין ברזים לבית ולעסק? כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת ברזים

החלפת ברזים - איך יודעים?

מתי נצטרך החלפת ברזים בבית? ישנם כמה סיבות מדוע רוצים להחליף ברזים: לפעמים, הברז ישן, שבור, חלוד ודולף. לפעמים, הברז הישן עובד טוב, אך כיוון שהוא בעיצוב מאוד ישן, אנו רוצים להחליף לעיצוב חדש. לפעמים, אנו רוצים להתקין ברז שנוח יותר לתמרן איתו בעת החלפת המים החמים והקרים. ומי יחליף? אנחנו או אינסטלטור?

לאיזה ברז כדאי להחליף בבית?
כאשר מבצעים החלפת ברזים בבית, כדאי להחליף לברזים עם ידית אחת, שבהזזה פשוטה ניתן להחליף בקלות בין המים החמים לקרים. מומלץ שבמטבח יהיה ברז עם צינור, כדי שיהיה ניתן בקלות להגיע עם הברז לכל מקום בעת רחיצת השיש. גם בברזים באמבטיה, חשוב מאוד שיהיה ניתן להעביר בקלות את הידית בין המיקום של המים החמים, למיקום של המים הקרים. כדאי לקנות לבד את הברז, בין אם ההחלפה נעשית לבד, ובין אם על ידי אינסטלטור.

ברזים יפים בעסק:
כאשר מחליטים לבצע החלפת ברזים בעסק, צריך לחשוב איזה סוג של ברזים רוצים לעסק. כאשר הברזים נמצאים במקום פנימי, ומיועדים לשימוש של עובדי העסק בלבד, אין חשיבות לעיצוב של הברז, וניתן בהחלט להסתפק גם בקניית ברז פשוט בלבד. לעומת זאת, כאשר הברזים משמשים את הלקוחות, כדאי להשקיע, ולקנות ברזים יפים, שייצגו את העסק. חשוב להבין, שהלקוחות בוחנים בתת מודע כל פרט בעסק. לכן, כדאי שגם פרט שולי כמו ברז לעסק, ייראה ייצוגי ומכובד. כדאי גם שהחלפת הברזים תיעשה על ידי אינסטלטור, כי ללקוחות נראה יותר מקצועי שכירת איש מקצוע, מאשר שבעל העסק יחליף לבד.

מי מחליף את הברזים של הבית?
כאשר רוצים לבצע החלפת ברזים בבית, צריך לחשוב מי יחליף את הברזים. להחליף ברז, צריך הבנה בסיסית בצנרת המים. לפעמים, יש מספיק ידע מקצועי המאפשר להחליף לבד את הברז. לפעמים, אין את הידע הנדרש, וצריך אינסטלטור מקצועי לצורך החלפת ברז, ביובית לשאיבות ביוב לא תידרש, אלא אם כן מדובר בפיצוץ צנרת רציני.

איזה אינסטלטור ניקח?
בשביל החלפת ברזים, כדאי לקחת אינסטלטור מקצועי. כדאי לקחתאיש מקצוע בעל הבנה רחבה בתחום האינסטלציה, ושמחזיק ציוד עבודה משוכלל, כמו מצלמות טרמיות ורכבי ביובית.

http://hamumchim.net/

אינסטלטור ברזים החלפת ברזים ברזים מעוצבים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד