ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"אם אירועי התועבה יתקיימו - אפרוש במיידי"

למרות הפצרות חבר המועצה אריה קינג בפני ראש העיר ירושלים ניר ברקת, החליטה העירייה לקיים את "מופעי התרבות" בפסטיבל "שאון חורף". ובכן, לאחר שאיים להתפטר, נראה שקינג מתכוון לעמוד בדיבורו: "אפרוש במיידי". הערכה: החרדים לעומת זאת לא יפרשו

אריה קינג. הנציג היחיד שפועל נגד מופעי התועבה (מרים אלסטר, פלאש 90)
אריה קינג. הנציג היחיד שפועל נגד מופעי התועבה (מרים אלסטר, פלאש 90)

למרות הפצרות חבר המועצה אריה קינג בפני ראש העיר ירושלים ניר ברקת, החליטה העירייה לקיים את "מופעי התרבות" בפסטיבל "שאון חורף". ובכן, לאחר שאיים להתפטר, נראה שקינג מתכוון לעמוד בדיבורו.

קינג מסר הערב (ראשון) ל'בחדרי חרדים': "תרשום לפניך, אם אירועי התועבה יתקיימו מחר בפסטיבל 'שאון חורף' - אתפטר במיידי מחברותי בעיריית ירושלים. אין לי מה להוסיף. אני פשוט אפרוש במיידי".

האיום הברור של קינג מגיע לאחר שעיריית ירושלים הודיעה כי "אירועי שאון חורף יתקיימו כמתוכנן". בהודעת העירייה נמסר: "לאחר בחינת הנושא, האירוע יתקיים כמתוכנן ואין לעיריית ירושלים כל כוונה להתערב באופי המופע או תכניו.

"חופש הביטוי האמנותי וחופש היצירה הנם חלק אינטגרלי מחופש הביטוי. בשאון חורף מתקיימים מאות אירועים בסגנונות שונים הפתוחים לקהל הרחב, והם מבטאים יצירה עכשווית ואותנטית. המופע המדובר מתקיים במקום סגור, מי שמגיע לראותו מגיע מרצונו החופשי ומי שאינו רוצה לא חייב לקחת בו חלק. הודעה וחוות דעתו של היועץ המשפטי לעירייה נשלחו במייל".

כאמור, קינג לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום ומסר ל"בחדרי חרדים" כי בכוונתו לפרוש באופן מיידי.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי קינג נפגש הערב עם הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, מרבני 'דגל התורה' בירושלים, במטרה לשכנעו להורות לסיעתו לפרוש אף היא מהקואליציה. ההערכה היא שמלבד קינג - הנציגים החרדים לא יפרשו.
אירוע תועבה עיריית ירושלים אריה קינג פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד