כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נשיא המועצת חיזק את חדרה • צפו בגלריה

מאות ילדי חדרה הצטופפו עם דגלים לקבל את פני נשיא מועצת החכמים שביקר בעיר במשך יום שלם - 'בחדרי חרדים' עם הסיקור המלא של הביקור

נשיא המועצת חיזק את חדרה • צפו בגלריה
יעקב כהן

נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן הגיע אמש (ראשון) לביקור חיזוק בעיר חדרה. שלטי ענק המבשרים על בואו של חכם שלום נמתחו בכל צומת ונפרשו על פני הגשרים המובילים בואכה העיר חדרה, מאות ילדי תלמידי רשת החינוך בני יוסף קיבלו את פניו בדגלים.

בדברים שנשא חכם שלום בפני ילדי התלמוד תורה הרחיב בחשיבותם של ילדי ישראל בפני הקב״ה והזכיר את דברי המדרש כאשר באו ישראל לקבל את התורה, שאלם הקב"ה מי הערבים, ורק כשאמרו ילדינו ערבים, הסכים הקב"ה לתת להם את התורה. וכן כשיצאו ממצרים אמר משה רבינו לפרעה בנערינו ובזקננו נלך. קודם הילדים. "הקב"ה מחכה ללימוד התורה והתפילות שלכם, המשיך הגר"ש כי הבל פיכם הוא טהור ואין בו חטא". בסיום בירכם שימשיכו להתעלות במעלות התורה והיראה.

משם המשיך לביקור בבית הספר לבנות 'תהילה' וחנוכת מבנה התיכון החדש 'באר מרים', שם קיבלו את פניו רב העיר הגר"ש ביטון, ראש העיר צביקה גנדלמן, יו"ר ש"ס בעיר בועז ביטון וחברי מועצת העיר.

ראש הישיבה נשא דברים בפני הבנות והרחיב בענין מעלתן של הנשים כשהוא מזכיר את מאמר חז״ל בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ובזכותן נגאל. ״כל עתידו של ישראל תלוי בנשים״ אמר מרן וסיים בברכה לרב העיר ולראש העיר - ראש העיר הרוחני וראש העיר הגשמי כדבריו - "״ימין ושמאל תפרוצי״, תמשיכו הלאה לפרוץ ולהקים מוסדות חינוך , אך בתנאי ש״ואת השם תעריצי״".

את הביקור חתם נשיא המועצת בישיבת ״אור יוסף״ ונשא שיחת חיזוק בפני תלמידי הישיבה,
שם נערך גם מעמד חנוכת ישיבת ״צעירים חדרה״ שתוקם בשנה הבאה ותעמוד תחת נשיאותו ונשיאות המרא דאתרא הגר״ש ביטון.

























































נשיא המועצת חכם שלום כהן חדרה הרב ביטון מסע חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד