כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כנסו להכיר: תמונה ראשונה של שירה סער

שלושה חודשים לאחר שגאולה אבן-סער ילדה, מעלה האב הגאה, חבר הכנסת לשעבר גדעון סער, תמונה יפהפייה של שירה התינוקת לרשת החברתית • מזל טוב

כנסו להכיר: תמונה ראשונה של שירה סער



שלושה חודשים לאחר שנולדה שירה, בתם של חבר הכנסת לשעבר, גדעון סער והעיתונאית גאולה אבן-סער, מעלה האב המאושר והגאה, לאינסטגרם, תמונה משותפת שלהם.

שבועות ספורים לפני יום הולדתו ה-50 וזמן קצר לפני שדוד, בנם הבכור חגג שלוש שנים, נוספה תינוקת קטנה ומתוקה למשפחה, והאב הנרגש כתב: "כמה טוב לשמוע שוב את הצלילים המופלאים האלה – חזרנו בידיים מלאות". מאז הוא העלה תמונות שלה לרשת – מבלי להראות את פניה.

בני הזוג סער ואבן-סער, תפסו הרבה כותרות מאז פרישתו של סער כחבר כנסת במפלגת הליכוד, ובעיקר מאז שהכריז בשנת 2014, כי הוא מתחזק. מאז שנולד בנם, דוד, החל סער לשמור שבת. בראיונות לתקשורת אמר כי מדובר בתהליך שהבשיל בתוכו זמן רב. מאז הוא נראה באירועים רבים עם כיפה, נראה בביתו של הרב חיים קנייבסקי, וכמובן, נזכר כמי שלא חתם על חוק העזר שמאפשר חילולי שבת בתל אביב.

לגאולה אבן-סער זו הלידה החמישית. בראיון שהעניקה ל'ידיעות אחרונות' זמן קצר לפני הלידה של שירה, אמרה: "תמיד רציתי הרבה ילדים והסתכלתי בקנאה על משפחות גדולות. אני מעריצה נשים שיש להן הרבה ילדים, אני ממש סוגדת לכל אישה שמצליחה לעמוד בעבודה כל כך קשה ותובענית, ובמיוחד לאלו שמצליחות לשלב בינה לבין קריירה, אבל האמת? לא חשבתי שזה יהיה אפשרי. אני כבר לא בת 20, ביוני חגגתי 44".

מזל טוב!

"שירה שלי" - מתוך האינסטגרם של גדעון סער




גדעון סער גאולה אבו סער שירה תינוקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד