כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מיוחד • הבחור גידף את המתנדב, וטופל על ידו

"היי אתה, כן אתה, בטח לא תיארת לעצמך שכעבור שלושה ימים ניפגש שוב, אתה במצב מאוזן שוכב על המדרכה לאחר עילפון ואני עם אפוד כתום, כורע אליך מתעניין בשלומך ומלווה אותך עד להתאוששות" • המתנדב שטיפל בבחור ממנו ספג גידופים, בפוסט מיוחד

אפי שטרן
אפי שטרן

היי אתה, כן אתה, עם הכובע העגול והפיאות המסולסלות.

אתה שהפגנת ביום חמישי בכניסה לעיר אלעד עם פנים אדומות מהתרגשות, עם אדרנלין מטורף של: בואו נשבש לכולם את החיים ובבחירות הקרובות נגדיל את הכוח האלקטורלי.

היי אתה, כן אתה, שעמדת מולי ומול השוטרים שהפגינו איפוק, הסתכלת לי בעיניים ואמרת: בטח אמא שלך גויה מתיוונת, קל דעת, מתחנף לחילונים ועוד אמרות שפר.

היי אתה, כן אתה, שלא הערכת את האיפוק שהפגנתי מולך בשתיקה רועמת, איפוק שלמדתי ממורי ורבי הרב שטיינמן שיאריך ימים שדפי נאצה ‏(פשקווילים בלע"ז‏) שנכתבו עליו לגבי חוק טל, זכו לשתיקה אצילית.

היי אתה, כן אתה, בטח לא תיארת לעצמך שכעבור שלושה ימים ניפגש שוב, אתה במצב מאוזן שוכב על המדרכה לאחר עילפון ‏(תורה והפגנות מתישות כוחו של אדם‏) ואני עם אפוד כתום במצב מאונך, כורע אליך מתעניין בשלומך ומלווה אותך עד להתאוששות והסירוב שלך להתפנות לבית חולים.

היי אתה כן אתה, אני מקווה שאתה חש טוב יותר, פיזית ונפשית, מקווה שהתבגרת בשלושה ימים שחלפו מאז שהתלהמת ועד שהבנת שהחיים הם לא שחור ולבן וגם חרד"ק עם אמא "מתיוונת" הוא אדם כמוך ואפילו טוב ממך.

היי אתה, כן אתה, בוא תלמד משפט לחיים: "עדיף לשתוק ולהיחשב טיפש, מאשר לדבר ולהסיר כל ספק".
אפי שטרן הפגנות הפלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד