י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בפגישה עם טראמפ: הקנאים יפגינו נגד "ראש הכופרים" על גזירת גיוס בנות

בעוד ראש הממשלה נתניהו, עושה כעת את דרכו לארה"ב לפגישה ראשונה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מאז נבחר טראמפ לנשיא - מודעות בשכונות החרדיות בארה"ב קוראות להפגנה ועצרת המונית נגדו מול הבית הלבן בוושינגטון בזמן הפגישה. באופן חריג סאטמר לא מצטרפת רשמית ורק רבנים קיצוניים חתמו

הבית הלבן ומודעת המחאה. צילום: פלאש 90
הבית הלבן ומודעת המחאה. צילום: פלאש 90

קבלת פנים בארה"ב לראש ממשלת ישראל: בעוד ראש הממשלה נתניהו, עושה כעת את דרכו לארה"ב לפגישה ראשונה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מאז נבחר טראמפ לנשיא - ל'בחדרי חרדים נודע, כי בשכונות החרדיות בארה"ב נתלו מודעות הקוראות להפגנה ועצרת המונית נגדו מול הבית הלבן בוושינגטון.

תחת הכותרת "קול דמי אחינו צועקים" נכתב במודעה: "השקט לא נוכל על דבר גזירת הגיוס גזירת השמד שנתכה על אחינו היקרים תושבי ארץ הקודש, אשר השלטון הציוני גזרו אומר להרוס ולקעקע את שם ושארית ישראל ח"ו, ובכל יום נופלים חללים לשמד רח"ל".

"ולאחרונה התחילו בגזירת גיוס בנות רח"ל שהוא ביהרג ואל יעבור, ואחינו היקרים בארץ הקודש נלחמים במסירות נפש נגז גזירה זו ומוכים ונמרטים ונשלחים לכלא".

"אי לזאת" כותבים הרבנים "כאשר ראש הכופרים בא לוושינגטון הבירה הזמן גרמא למחות נגדו בכל התוקף ובפרט כאשר בא בשם כלל ישראל".

הרבנים החתומים על המודעה קוראים לעצרת מחאה ביום רביעי מול הבית הלבן "למחות ולהודיע קבל עולם שאין הציונים מייצגים את כלל ישראל, אדרבה הם מחריבים את כלל ישראל".

החתומים הם הרבנים הקיצונים בארה"ב הנחשבים גם כזרם הקיצוני בסאטמר. אולם, אין בין החותמים רבנים מחצרות סאטמר ומהתאחדות הרבנים דארה"ב.

הבוקר, המריא נתניהו לארה"ב. קודם צאתו אמר "כמה וכמה דיונים שהיו לי עם ראשי מערכת הביטחון, עם המל"ל, עם משרד החוץ, וכמובן גם אתמול בקבינט. דיון יסודי, מעמיק ורציני, בסוף הדיון אמרתי בפשטות: 'אני אוביל ואני אנווט', וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות - להוביל ולנווט את הברית ההיסטורית בין ישראל לארצות הברית לטובת האינטרס הלאומי של מדינת ישראל ולטובת כל אזרחיה"





הבית הלבן קיצונים ביבי נתניהו ראש הכופרים מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד