ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"השוטר של בני ברק" התפטר במפתיע

פחות משנה לאחר שנכנס לתפקידו כמפקד מרחב דן, ניצב משנה שי אזולאי הגיש בקשה מפתיעה למפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך וביקש לפרוש משורות המשטרה

נצ"מ אזולאי. צילום: דוד זר
נצ"מ אזולאי. צילום: דוד זר

פחות משנה לאחר שנכנס לתפקידו כמפקד מרחב דן, ניצב משנה שי אזולאי הגיש בקשה למפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך לפרוש משורות המשטרה.

אזולאי, הגיש את הבקשה למפכ"ל לאחר 27 שנות פעילות במשטרה במגוון תפקידים, ופחות משנה לאחר שהועלה לדרגת ניצב משנה עם המינוי למפקד משטרת מרחב דן האחראית בין היתר על העיר בני ברק.

במהלך תפקידו האחרון, התחכך רבות עם המגזר החרדי, מחד בפגישות עם רבנים ומצד שני היה פעיל במהלך הפגנות, בעיקר במהלך השבועות האחרונים עת ביצע בעצמו מעצרים של מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי.

לפני כחצי שנה, הגיע אזולאי למעונו של הרב שטיינמן, שם הרב התעניין בדרגות הקצונה על כתפו של נצ"מ אזולאי ושאל מה הם שלושת הכוכבים. השיחה כולה התנהלה בשפת האידיש ותורגמה למפקד. הוסבר לרב כי מדובר בדרגות של ניצב משנה, הביט לעברו של רב משטרת מחוז תל אביב רב-פקד אליהו קב, ושאל למה יש לו רק כוכב אחד.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הנוכחים הסבירו לרב כי מדובר בדרגות שונות שמעידות על הקורסים וכישוריו של השוטר. "העולם הזה הוא פרוזדור" אמר הרב שטיינמן, "הכוכבים? בלילה.. הדרגות האמיתיות זה מה שיהיה עם כל אחד בשמים למעלה, עולם הנצח".

לאחר ששמע הרב שטיינמן כי המפקד הוא בן אחר בן של החיד"א הקדוש (חיים יוסף דוד אזולאי), אמר "יש לך סבא מאוד גדול, שתזכה ללכת בדרכיו" ואיחל לו הצלחה רבה בתפקיד.

כעת, אזולאי ממתין להחלטת המפכ"ל אלשיך שצפוי לאשר את התפטרותו בעוד מספר חודשים. מהמשטרה נמסר ל'בחדרי' כי אזולאי ביקש לפרוש "אחרי כ-30 שנות שירות, לאחר שחש תחושת מיצוי".

משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מחוז תל אביב, צפוי גם הוא לפרוש מתפקידו במהלך השנה, יחד עם ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי.
שי אזולאי ציקו אדרי מני יצחקי התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד