י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מרגש: ניצול הטבח במגדל חיזק ילדים חולים; "הייתי בקצה, לא התייאשתי"

נתן עתיה, בן ה-10 שניצל מהטבח המחריד במגדל לאחר שהעמיד פני מת, הגיע לחזק ילדים חולי סרטן והעביר להם מסר מרגש: "יש לכם זכות שאתם יכולים לעבור את זה בשלום ולהיות חזקים. גם כשאני מרגיש שאני בקצה, והייתי בקצה, לא התייאשתי והאמנתי שאתגבר בעזרת השם" • תיעוד

מרגש: ניצול הטבח במגדל חיזק ילדים חולים; "הייתי בקצה, לא התייאשתי"
יחצ

 


נתן עתיה, בן ה-10 שניצל מהטבח המחריד במגדל לאחר שהעמיד פני מת, הגיע לחזק ילדים חולי סרטן והעביר להם מסר מרגש: "יש לכם זכות שאתם יכולים לעבור את זה בשלום ולהיות חזקים. גם כשאני מרגיש שאני בקצה, והייתי בקצה, לא התייאשתי והאמנתי שאתגבר בעזרת השם".

האירוע המרגש נערך אמש (ראשון) בקיבוץ לביא שבצפון הארץ. הילד נתן עטיה, ניצול הטבח הקשה והאכזרי במגדל, בו נרצחו אחיו, אם השכנים ושני ילדיה, הגיע לחזק עשרות ילדים חולי סרטן במחנה נופש שנערך על ידי ארגון 'לב מלכה'.



במהלך הערב העניקו הילדים תעודת הוקרה לנתן, בה נכתב: "אות הוקרה מוענק בזאת לילד נתן עטיה על אומץ הלב היוצא דופן - חוסן ויכולת לעשות הכל בכדי לשרוד. יקיר ליבנו, שתזכה לגדול על ברכי משפחתך ושתזכה לקדש שם שמים ושיזכו בני משפחתך לרוות נחת".

נתן, שפצעי הדקירה על פניו המצולקות החלו כבר להגליד וידיו השבורות הולכות ומחלימות, הודה על תעודת הוקרה וביקש להעביר מסר לכל עשרות הילדים חולי סרטן ששהו באולם. "יש לכם זכות שאתם יכולים לעבור את זה בשלום ולהיות חזקים. גם כשאני מרגיש שאני בקצה, והייתי בקצה, לא התייאשתי והאמנתי שאתגבר בעזרת השם".

יו"ר ארגון 'לב מלכה', הרב אהרן אברמן, ציין במהלך הערב כי "ההשתתפות במחנה הנופש של הילד החמוד נתן, העניקה כוחות מחודשים לילדים להתמודד עם המחלה הנוראה איתה הם מתמודדים".

אברמן ציין כי "אחד ההורים ניגש אלי בסיום האירוע כשדמעות בעיניו ואמר: "אחרי ששמעתי את הנס הגדול שהיה לילד נתן עטיה, שהצליח להינצל בנסי נסים, בטחוני כי גם בני יצליח בסייעתא דשמייא להתמודד עם המחלה ויבריא בקרוב".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", נתן הצליח לברוח מזירת הרצח לאחר שהעמיד פני מת וכך חמק מידי הרוצח הנתעב. נתן יצא מהדירה דרך החלון ולאחר הליכה של כמה מאות מטרים הבחינו בו השכנים שהזעיקו את כוחות ההצלה.

לפני שבוע וחצי, בית משפט השלום האריך את מעצרו של נדב סלע בשבועיים נוספים, עד ל-23 בפברואר, בחשד כי רצח במושבה מגדל את אשתו דור כרסנטי ז"ל, שני ילדיו בנימין ויוסף ז"ל וילד השכנים נחמן עתיה ז"ל.

הרצח במגדל נתן עתיה לב מלכה אות הוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד