י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נחשף: היכן מאושפז הרב ברלנד וכמה שומרים סביבו

ל"בחדרי חרדים" נודע כי הרב אליעזר ברלנד מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הרב נמצא כעת בחדר התאוששות לאחר ניתוח שעבר. כמה מאבטחים שומרים על הרב, האם הוא אזוק ובאיזו מחלקה הוא מאושפז? • כל הפרטים

הרב ברלנד (גדעון צנטנר, וואלה! NEWS)
הרב ברלנד (גדעון צנטנר, וואלה! NEWS)

 

מנהיג קהילת 'שובו בנים', הרב אליעזר ברלנד, מתאושש בשעה זו (שני) מהניתוח שעבר מוקדם יותר היום. הניתוח הוכתר בהצלחה ורבים בחסידות נושמים לרווחה.

כל מבצע העברת הרב מהכלא לבית החולים נערך תחת מעטה חשאיות כבד, אך ל"בחדרי חרדים" נודע כי הרב ברלנד מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים וכעת הוא מתאושש במחלקה בקומה מינוס 4 בבניין החדש של בית החולים.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי סביב מיטתו של הרב נמצאים לא פחות משבעה מאבטחים. הרב אינו אזוק והוא מאושפז במחלקה יחד עם חולים נוספים. בסיום ההתאוששות ביקש הרב שלושה ספרים על מנת שיוכל להמשיך ללמוד.

במשך כל שעות היממה ערכו חסידיו של הרב תפילות לרפואתו וחילקו את ספר התהילים בין אלפי חסידיו בכל רחבי הארץ שלא יכלו להגיע לאירוע התפילה המרכזי בקבר רחל.

לדברי החסידים, הם מאמינים כי ייסוריו של הרב מכפרים על כלל עם ישראל. "רב מבוגר סובל מאוד ולא פוצה פה ולא מבקש כלום רק להמשיך ללמוד ולהתפלל ולחזק את כל האנשים שנמצאים סביבו. אם זה לא אדם עם אישיות מהסוג שאנחנו לא מכירים אני לא יודע מה זה אישיות מיוחדת" אמרו חסידיו, תוך התעלמות מהדברים החמורים בהם הורשע הרב.

ל"בחדרי" נודע כי את הניתוח ביצעו מספר רופאים מומחים, זאת בשל גילו של הרב ומצבו הרפואי הרגיש. רופאי בית החולים קיימו סדרה של התייעצויות בה הוחלט לאפשר לרב מספר ימי התאוששות במהלכם יעקבו אחר תוצאות הניתוח.

 

התפילה בקבר רחל (צילומים: שמואל דריי)




























הרב אליעזר ברלנד הדסה עין כרם התאוששות אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד