כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שיחת הטלפון המפתיעה של נתניהו ליו"ר הקואליציה

ראש הממשלה צפוי להתפטר מתיק התקשורת החביב עליו, ובין בכירי הליכוד גוברת המתיחות - למי יעביר נתניהו את התיק הרגיש?

צילום:יונתן זינדל פלאש90
צילום:יונתן זינדל פלאש90 צילום: 90 מרים אלסטר פלאש

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפרד בקרוב מאחד התיקים האהובים עליו? על רקע החקירות נגדו, הבוקר (שלישי) מפרסם 'ידיעות אחרונות' כי ראש הממשלה נתניהו צפוי להודיע בימים הקרובים על העברת תיק התקשורת מאחריותו לידיו של בכיר בליכוד, שזהותו טרם נודעה.

מי שלוטש עיניים לעבר התיק הוא יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, נאמנו של ראש הממשלה, שעומד בראש החזית נגד תאגיד השידור הציבורי – הסדין האדום של נתניהו.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אתמול, זמן קצר לפני שרה"מ על המטוס בדרכו לפגישה עם הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ – הוא ביקש לשוחח עם ביטן שהיה בעיצומה של ישיבת מזכירות הקואליציה. בשיחה ביקש נתניהו מביטן לדחות את כל ההצבעות על חוקי המואזין השונים – עד לחזרתו ארצה.

בנוסף, פרגן ראש הממשלה ליו"ר הקואליציה ואמר לו: "תדע לך, אני מעריך מאוד את פועלך ומוקיר את אישיותך". האם הפרגונים נועדו לרמז על העברת תיק התקשורת לביטן, או שאדרבה הם נועדו להרגיע – רגע לפני הזעם הגדול?

על פי הערכות של 'ידיעות אחרונות', המועמדים המובילים לקבל את תיק התקשורת הם שרת התרבות מירי רגב והשר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי, שנחשבים כקרובים מאוד לנתניהו.

הסיבה המרכזית שצפויה לגרור את נתניהו להעביר את תיק התקשורת מידיו לאחר, הם הדיונים שמתנהלים בימים אלו בבג"צ בעתירת יו"ר האופוזיציה הרצוג, שטוענת כי נתניהו מצוי בניגוד עניינים בעקבות החקירות המתנהלות נגדו בעניין הקשר שלו עם מילצ'ן ועם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס.
דוד ביטן תיק התקשורת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד